ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колєнцова, Віра Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-25T12:53:23Z | |
dc.date.available | 2023-10-25T12:53:23Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Колєнцова, Віра Михайлівна. Методика навчання правопису ветеринарних термінів із використанням трилінгвальних зіставлень (латинської, російської та української мов) : дис... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання: українська мова / Колєнцова Віра Михайлівна ; наук. керівник Паламар Лариса Максимівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. – 203 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42591 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі формування орфографічної компетенції студентів ветеринарного профілю з використанням зіставлень з російською та латинською мовами. У роботі визначено лінгвістичні та психологічні засади навчання правопису ветеринарних термінів латинського походження з використанням трилінгвальних зіставлень, визначено принципи написання, розроблено систему правил та вправ. Експериментальна робота підтвердила висунуту гіпотезу, що використання зіставлень української мови з російською та латинською у раціональному поєднанні із традиційними формами навчання орфографії сприятиме підвищенню рівня орфографічної компетенції студентів ветеринарних факультетів, а також дала можливість сформулювати методичні рекомендації. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of spelling competence formation in comparative threelinguistic usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages for the Veterinary Medicine students. The linguistic and psychological fundamentals have been defined in the veterinary terms as concerned the orthography teaching and spelling principles; the system of rules and exercises has been worked out. The experimental work has confirmed an advanced hypothesis about rational combining of threelinguistic comparative usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages with the traditional teaching of spelling will improve Veterinary students' spelling competence and also gave the possibility to formulate the methodical recommendations. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | алієноскриптивний принцип | uk |
dc.subject | регулятивні слова | uk |
dc.subject | іррегулятивні слова | uk |
dc.subject | трилінгвальні зіставлення | uk |
dc.subject | орфографічні уміння | uk |
dc.subject | орфографічні навички | uk |
dc.subject | орфографічні правила | uk |
dc.subject | орфографічні вправи | uk |
dc.subject | an alienoscriptive principle | uk |
dc.subject | regular words | uk |
dc.subject | irregular words | uk |
dc.subject | threelinguistic comparison | uk |
dc.subject | orthography skills | uk |
dc.subject | orthography habits | uk |
dc.subject | orthography exercises | uk |
dc.title | Методика навчання правопису ветеринарних термінів із використанням трилінгвальних зіставлень (латинської, російської та української мов) | uk |
dc.title.alternative | The orthography methods of veterinary terms teaching (in comparative threelinguistic usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 371.3:619:372.462 |