Дисертація присвячена проблемі формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентськохорових дисциплін. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, подано огляд наукових концепцій ключових понять «інтонація», “образно-інтонаційні навички“, “образно-інтонаційне мислення” в процесі сприймання й відтворення музичних творів на заняттях з диригентсько-хорових дисциплін; розкриті особливості їх прояву в студентів педагогічних коледжів (у процесі співу на заняттях з хорового диригування та хорового класу); уточнено поняття “образно-інтонаційні навички” відносно студентів педагогічних коледжів. Обгрунтовано структурні компоненти образно-інтонаційних навичок, (мотиваційно-пізнавальний, організаційно-технологічний, творчо-діяльнісний), розроблено критерії, показники та рівні їх сформованості.
The analysis of the literature on the problem of research is done; an overview of the scientific ideas of the key concept of “tone”, “vividly-intonation skills”, “vividly-intonation thinking” during the process of musical works’ perception and reproduction on conducting and choral classes is submitted; features of their manifestation on pedagogical colleges students (during singing on choral- conducting and choral classes) are disclosed; the concept of “vividly-intonation skills” concerning pedagogical colleges students is clarify. Structural components of the given phenomenon (motivational and orientational, cognitive, constructively active), criteria, indicators, formed levels are defined and substantiated.