ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козій, Ольга Михайлівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-10-25T12:12:38Z | |
dc.date.available | 2023-10-25T12:12:38Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Козій, Ольга Михайлівна. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Козій Ольга Михайлівна ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. – 249 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42583 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентськохорових дисциплін. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, подано огляд наукових концепцій ключових понять «інтонація», “образно-інтонаційні навички“, “образно-інтонаційне мислення” в процесі сприймання й відтворення музичних творів на заняттях з диригентсько-хорових дисциплін; розкриті особливості їх прояву в студентів педагогічних коледжів (у процесі співу на заняттях з хорового диригування та хорового класу); уточнено поняття “образно-інтонаційні навички” відносно студентів педагогічних коледжів. Обгрунтовано структурні компоненти образно-інтонаційних навичок, (мотиваційно-пізнавальний, організаційно-технологічний, творчо-діяльнісний), розроблено критерії, показники та рівні їх сформованості. | uk |
dc.description.abstract | The analysis of the literature on the problem of research is done; an overview of the scientific ideas of the key concept of “tone”, “vividly-intonation skills”, “vividly-intonation thinking” during the process of musical works’ perception and reproduction on conducting and choral classes is submitted; features of their manifestation on pedagogical colleges students (during singing on choral- conducting and choral classes) are disclosed; the concept of “vividly-intonation skills” concerning pedagogical colleges students is clarify. Structural components of the given phenomenon (motivational and orientational, cognitive, constructively active), criteria, indicators, formed levels are defined and substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | методика формування образно-інтонаційних навичок | uk |
dc.subject | диригентсько-хорові дисципліни | uk |
dc.subject | студенти педагогічних коледжів | uk |
dc.subject | methods of vividly-intonation skills forming | uk |
dc.subject | conducting and choral disciplines | uk |
dc.subject | pedagogical colleges students | uk |
dc.title | Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін | uk |
dc.title.alternative | Methods of pedagogical colleges student’s vividly-intonation skills forming during the process of conductor and choral disciplines studying | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 784:378.147.016](043.3) |