Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-10-25T12:12:38Z
dc.date.available 2023-10-25T12:12:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Козій, Ольга Михайлівна. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Козій Ольга Михайлівна ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. – 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42583
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентськохорових дисциплін. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, подано огляд наукових концепцій ключових понять «інтонація», “образно-інтонаційні навички“, “образно-інтонаційне мислення” в процесі сприймання й відтворення музичних творів на заняттях з диригентсько-хорових дисциплін; розкриті особливості їх прояву в студентів педагогічних коледжів (у процесі співу на заняттях з хорового диригування та хорового класу); уточнено поняття “образно-інтонаційні навички” відносно студентів педагогічних коледжів. Обгрунтовано структурні компоненти образно-інтонаційних навичок, (мотиваційно-пізнавальний, організаційно-технологічний, творчо-діяльнісний), розроблено критерії, показники та рівні їх сформованості. uk
dc.description.abstract The analysis of the literature on the problem of research is done; an overview of the scientific ideas of the key concept of “tone”, “vividly-intonation skills”, “vividly-intonation thinking” during the process of musical works’ perception and reproduction on conducting and choral classes is submitted; features of their manifestation on pedagogical colleges students (during singing on choral- conducting and choral classes) are disclosed; the concept of “vividly-intonation skills” concerning pedagogical colleges students is clarify. Structural components of the given phenomenon (motivational and orientational, cognitive, constructively active), criteria, indicators, formed levels are defined and substantiated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика формування образно-інтонаційних навичок uk
dc.subject диригентсько-хорові дисципліни uk
dc.subject студенти педагогічних коледжів uk
dc.subject methods of vividly-intonation skills forming uk
dc.subject conducting and choral disciplines uk
dc.subject pedagogical colleges students uk
dc.title Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін uk
dc.title.alternative Methods of pedagogical colleges student’s vividly-intonation skills forming during the process of conductor and choral disciplines studying uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 784:378.147.016](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу