ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козачук, Світлана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-25T11:41:54Z | |
dc.date.available | 2023-10-25T11:41:54Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Козачук, Світлана Анатоліївна. Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Козачук Світлана Анатоліївна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. – 319 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42577 | |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення і експериментальне дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови, що здійснювалося у напрямку визначення її психологічних характеристик, структурних компонентів, вікових особливостей прояву, критеріїв, видів, типів, рівнів розвитку, вікової динаміки, ґендерних відмінностей, механізмів та психолого-педагогічних умов розвитку. Доведено, що розвиток пізнавальної активності учнів у процесі засвоєння іноземної мови здійснюється шляхом вдосконалення її структурних компонентів (змістовно-інформаційного, операційного, мотиваційного, цільового, емоційного, вольового, комунікативного, контрольнооцінного) та оптимізації механізмів (самооцінки, саморегуляції, тривожності, учбової мотивації та рівня домагань) на основі принципів гуманістично орієнтованої освіти із застосуванням активних методів навчання. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation presents theoretical grounds and empirical study of problem of primary schoolchildren’s cognitive activity development in the process of foreign language studying, which was carried out by determination of its psychological descriptions, structural components, age features, criterions, kinds, types, levels of development, age dynamics, gender differences, machineries and also psychological and pedagogical terms of development. The research has revealed that pupils’ cognitive activity development in the process of foreign language studying is carried out by development of its structural components (informational, operating, motivational, having a purpose, emotional, volitional, communicational, checking-estimational) and optimization of machineries (self-estimation, self-regulations, anxiety, educational motivation and pretension level) on the basis of principles of the humanism oriented education with application of active methods of teaching. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | пізнавальна активність | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | структура пізнавальної активності | uk |
dc.subject | психологічні особливості пізнавальної активності | uk |
dc.subject | психологічні особливості засвоєння іноземної мови | uk |
dc.subject | вікова динаміка та ґендерні відмінності пізнавальної активності | uk |
dc.subject | психологічні механізми пізнавальної активності | uk |
dc.subject | програма розвитку пізнавальної активності | uk |
dc.subject | cognitive activity | uk |
dc.subject | psychologo-pedagogical terms of cognitive activity development | uk |
dc.subject | structure of cognitive activity | uk |
dc.subject | young foreign language learners | uk |
dc.subject | psychological peculiarities of cognitive activity | uk |
dc.subject | psychological features of foreign language studying | uk |
dc.subject | age dynamics of cognitive activity | uk |
dc.subject | psychological machineries of cognitive activity | uk |
dc.subject | cognitive activity development program | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови | uk |
dc.title.alternative | Psychologо-pedagogical terms of primary schoolchildren’s cognitive activity development in the process of foreign language studying | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.3.015.3:159.953.5:811.111 (043) |