Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання штучного інтелекту для підвищення якості викладання іноземних мов у вищому закладі освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хорошайло, О. С.
dc.contributor.author Кочергіна, С. С.
dc.date.accessioned 2023-10-24T07:12:51Z
dc.date.available 2023-10-24T07:12:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хорошайло, О. С. Використання штучного інтелекту для підвищення якості викладання іноземних мов у вищому закладі освіти / О. С. Хорошайло, С. С. Кочергіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 123-127. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42532
dc.description.abstract У статті розглянуто такі питання, як сприйняття рівності, конфіденційність даних, моральна сторона використання ШІ та підвищення якості викладання іноземної мови в умовах ВНЗ. Вирішення цих питань може пом’якшити певні страхи викладачів та студентів ВНЗ та забезпечити нові практики, які є необхідними та важливими для однієї з найвпливовіших інституцій суспільства - вищої освіти. Адже багатьох педагогів ще потрібно переконати, що нова ідея може збагатити або розширити результати навчання та їхній досвід, тому що вища освіта в Україні залишається доволі консервативною щодо нових технологій. Необхідні подальші дослідження, щоб краще зрозуміти можливості та непередбачувані наслідки використання ШІ. Тому міжнародна співпраця та партнерство розглядаються нами як потенційні шляхи, які дозволять Україні використовувати технології штучного інтелекту для підвищення якості системи вищої освіти. uk
dc.description.abstract This article examines such issues as the perception of equality, data privacy, the moral side of using AI, and improving the quality of foreign language teaching in higher education institutions. Solving these issues can alleviate the conditioned fears of university teachers and students and provide new practices that are necessary and important for one of the most influential institutions of society - higher education. After all, many teachers still need to be convinced that a new idea can enrich or expand the learning outcomes and their experience, because higher education in Ukraine remains quite conservative with regard to new technologies. Further research is needed to better understand the unintended consequences and opportunities of using AI. Therefore, we consider international cooperation and partnership as potential ways that will allow Ukraine to use artificial intelligence technologies to improve the quality of the higher education system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.subject вища освіта uk
dc.subject етика uk
dc.subject сприйняття рівності uk
dc.subject конфіденційність даних uk
dc.subject мораль uk
dc.subject викладання іноземних мов uk
dc.subject навчальне середовище uk
dc.subject artificial intelligence uk
dc.subject higher education uk
dc.subject ethics uk
dc.subject perception of equality uk
dc.subject data privacy uk
dc.subject morality uk
dc.subject teaching foreign languages uk
dc.subject educational environment uk
dc.title Використання штучного інтелекту для підвищення якості викладання іноземних мов у вищому закладі освіти uk
dc.title.alternative Use of artificial intelligence to improve the quality of teaching foreign languages in a higher educational institution uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.25


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу