У статті розглянуто такі питання, як сприйняття рівності, конфіденційність даних, моральна сторона використання ШІ та підвищення якості викладання іноземної мови в умовах ВНЗ. Вирішення цих питань може пом’якшити певні страхи викладачів та студентів ВНЗ та забезпечити нові практики, які є необхідними та важливими для однієї з найвпливовіших інституцій суспільства - вищої освіти. Адже багатьох педагогів ще потрібно переконати, що нова ідея може збагатити або розширити результати навчання та їхній досвід, тому що вища освіта в Україні залишається доволі консервативною щодо нових технологій. Необхідні подальші дослідження, щоб краще зрозуміти можливості та непередбачувані наслідки використання ШІ. Тому міжнародна співпраця та партнерство розглядаються нами як потенційні шляхи, які дозволять Україні використовувати технології штучного інтелекту для підвищення якості системи вищої освіти.
This article examines such issues as the perception of equality, data privacy, the moral side of using AI, and improving the quality of foreign language teaching in higher education institutions. Solving these issues can alleviate the conditioned fears of university teachers and students and provide new practices that are necessary and important for one of the most influential institutions of society - higher education. After all, many teachers still need to be convinced that a new idea can enrich or expand the learning outcomes and their experience, because higher education in Ukraine remains quite conservative with regard to new technologies. Further research is needed to better understand the unintended consequences and opportunities of using AI. Therefore, we consider international cooperation and partnership as potential ways that will allow Ukraine to use artificial intelligence technologies to improve the quality of the higher education system.