Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціокультурний концепт підготовки майбутнього філолога як мовної особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Л. Л.
dc.contributor.author Тун Січень
dc.date.accessioned 2023-10-12T13:55:42Z
dc.date.available 2023-10-12T13:55:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Макаренко, Л. Л. Соціокультурний концепт підготовки майбутнього філолога як мовної особистості / Л. Л. Макаренко, Тун Січень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 85-89. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42509
dc.description.abstract Розглянуто питання підготовки майбутнього філолога як мовної особистості. Актуальність дослідження зумовлена значущістю формування особистості студентів-філологів педагогічних ЗВО для їхньої підготовки до професійного спілкування на міжкультурному рівні та недостатнім рівнем розробки теоретичних основ цієї проблематики. Зазначено, що проблема формування мовної особистості набуває актуальності у філософії, педагогіці, лінгвістиці, культурології, літературознавстві, психології та є предметом досліджень вчених у різних часів. Про це свідчать спроби сучасної науки пізнати феноменальність людини, адже її розвиток поза мовною діяльністю є неймовірним. Визначено роль і вплив мовної педагогічної освіти на розвиток особистості, здатної до спілкування в різних сферах суспільного життя. Досліджено та проаналізовано різні тлумачення поняття «мовна особистість». Представлено трирівневу модель мовної поведінки. Визначено чинники та структурні компоненти мовної особистості. З’ясовано, що формування мовної особистості у процесі вивчення іноземної мови підвищує ефективність освітнього процесу студентів і сприяє налагодженню міжкультурної комунікації. uk
dc.description.abstract The article examines the issue of training a future philologist as a linguistic personality. The relevance of the study is determined by the importance of the formation of the personality of philology students of pedagogical higher education institutions for their preparation for professional communication at the intercultural level and the insufficient level of development of the theoretical foundations of this problem. It is noted that the problem of the formation of linguistic identity is gaining relevance in philosophy, pedagogy, linguistics, cultural studies, literary studies, psychology and is the subject of research by scientists of different times. This is evidenced by the attempts of modern science to understand the phenomenally of man, because his development outside of language activity is unthinkable. The role and influence of language education on the development of a personality capable of communication in various spheres of social life is determined. Various interpretations of the concept of «linguistic personality» have been studied and analyzed. A three-level model of language behavior is presented. The factors and structural components of linguistic personality are determined. It was found that the formation of a linguistic personality in the process of learning a foreign language increases the effectiveness of the student's educational process and contributes to the establishment of intercultural communication. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject мовна особистість uk
dc.subject мова uk
dc.subject соціокультурний компонент змісту навчання uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject філологічна освіта uk
dc.subject соціокультурний аспект навчання з іноземної мови uk
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність uk
dc.subject міжкультурна комунікація uk
dc.subject language personality uk
dc.subject language uk
dc.subject sociocultural component of the content of education uk
dc.subject professional training uk
dc.subject philological education uk
dc.subject sociocultural aspect of foreign language learning uk
dc.subject foreign language communicative competence uk
dc.subject intercultural communication uk
dc.title Соціокультурний концепт підготовки майбутнього філолога як мовної особистості uk
dc.title.alternative Socio-cultural context of training the future philologist as a language personality uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:80-051
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.17


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу