Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інтегративний та дослідницький підхід як елементи методологічної підготовки фахівців мистецького спрямування до застосування музичної терапії у професійній діяльності в країнах Європи та США

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Добровольська, Р. О.
dc.date.accessioned 2023-10-12T13:36:30Z
dc.date.available 2023-10-12T13:36:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Добровольська, Р. О. Інтегративний та дослідницький підхід як елементи методологічної підготовки фахівців мистецького спрямування до застосування музичної терапії у професійній діяльності в країнах Європи та США / Р. О. Добровольська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 44-48. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42501
dc.description.abstract У статті проаналізовано інтегративний та дослідницький підходи, які є важливими елементами методологічної підготовки фахівців мистецького спрямування для застосування музичної терапії у професійній діяльності в країнах Європи та США. Розглянуто кожен з цих підходів окремо: 1. Інтегративний підхід: Інтегративна практика орієнтується на злиття різних теорій, методів та підходів у музичній терапії з метою створення комплексної та індивідуалізованої програми для кожного клієнта. Фахівці мистецького спрямування повинні бути здатні інтегрувати різні музичні техніки, теорії і методи з метою досягнення найкращих результатів у роботі з клієнтами. Це може включати в себе використання музичних інструментів, вокалу, імпровізації, композиції, ритму та руху. 2. Дослідницький підхід: Дослідження в музичній терапії є важливою складовою підготовки фахівців. Фахівці мають бути здатні проводити наукові дослідження, аналізувати дані та оцінювати ефективність музичної терапії. Цей підхід допомагає фахівцям розвивати критичне мислення, використовувати евіденційну базу та адаптувати свою практику на основі нових наукових відкриттів. uk
dc.description.abstract The article analyzes integrative and research approaches, which are important elements of the methodological training of artistic specialists for the use of music therapy in professional activities in Europe and the USA. Each of these approaches is considered separately: 1. Integrative approach: Integrative practice focuses on merging different theories, methods and approaches in music therapy in order to create a comprehensive and individualized program for each client. Specialists in artistic direction should be able to integrate various musical techniques, theories and methods in order to achieve the best results in working with clients. This may include the use of musical instruments, vocals, improvisation, composition, rhythm and movement. 2. Research approach: Research in music therapy is an important component of specialist training. Professionals must be able to conduct scientific research, analyze data, and evaluate the effectiveness of music therapy. This approach helps professionals develop critical thinking, use the evidence base, and adapt their practice based on new scientific discoveries. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject методологія uk
dc.subject принципи uk
dc.subject методи uk
dc.subject мистецька підготовка uk
dc.subject музична терапія uk
dc.subject інтегративний uk
dc.subject дослідницький uk
dc.subject methodology uk
dc.subject principles uk
dc.subject methods uk
dc.subject artistic training uk
dc.subject music therapy uk
dc.subject integrative uk
dc.subject research uk
dc.title Інтегративний та дослідницький підхід як елементи методологічної підготовки фахівців мистецького спрямування до застосування музичної терапії у професійній діяльності в країнах Європи та США uk
dc.title.alternative Integrative and research approach of methodological training of art direction specialist for the application of music therapy in professional activities in the country of Europe and the USA uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.4.016:[615.85:78](4
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.09


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics