У статті проаналізовано інтегративний та дослідницький підходи, які є важливими елементами методологічної підготовки фахівців мистецького спрямування для застосування музичної терапії у професійній діяльності в країнах Європи та США. Розглянуто кожен з цих підходів окремо: 1. Інтегративний підхід: Інтегративна практика орієнтується на злиття різних теорій, методів та підходів у музичній терапії з метою створення комплексної та індивідуалізованої програми для кожного клієнта. Фахівці мистецького спрямування повинні бути здатні інтегрувати різні музичні техніки, теорії і методи з метою досягнення найкращих результатів у роботі з клієнтами. Це може включати в себе використання музичних інструментів, вокалу, імпровізації, композиції, ритму та руху. 2. Дослідницький підхід: Дослідження в музичній терапії є важливою складовою підготовки фахівців. Фахівці мають бути здатні проводити наукові дослідження, аналізувати дані та оцінювати ефективність музичної терапії. Цей підхід допомагає фахівцям розвивати критичне мислення, використовувати евіденційну базу та адаптувати свою практику на основі нових наукових відкриттів.
The article analyzes integrative and research approaches, which are important elements of the methodological training of artistic specialists for the use of music therapy in professional activities in Europe and the USA. Each of these approaches is considered separately: 1. Integrative approach: Integrative practice focuses on merging different theories, methods and approaches in music therapy in order to create a comprehensive and individualized program for each client. Specialists in artistic direction should be able to integrate various musical techniques, theories and methods in order to achieve the best results in working with clients. This may include the use of musical instruments, vocals, improvisation, composition, rhythm and movement. 2. Research approach: Research in music therapy is an important component of specialist training. Professionals must be able to conduct scientific research, analyze data, and evaluate the effectiveness of music therapy. This approach helps professionals develop critical thinking, use the evidence base, and adapt their practice based on new scientific discoveries.