ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шролик, Г.П. | |
dc.date.accessioned | 2013-12-25T18:59:48Z | |
dc.date.available | 2013-12-25T18:59:48Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Шролик Г.П. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутніх вчителів іноземної мови до педагогічної взаємодії з учнями / Г.П. Шролик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 150-155 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4241 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано важливість діагностики готовності педагогічних кадрів до взаємодії з учнями із урахуванням педагогічних умов, які будуть сприяти розвитку у майбутніх учителів іноземної мови компетенцій, потрібних для її успішного здійснення. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article the importance of readiness diagnostic teaching staff to interact with students, taking into account the pedagogical conditions that will facilitate the development of future teachers of foreign language competencies necessary for its successful implementation. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | готовність | ru_RU |
dc.subject | майбутні вчителі іноземної мови | ru_RU |
dc.subject | педагогічна взаємодія | ru_RU |
dc.subject | readiness | ru_RU |
dc.subject | future teachers of foreign languages | ru_RU |
dc.subject | pedagogical interaction | ru_RU |
dc.title | Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутніх вчителів іноземної мови до педагогічної взаємодії з учнями | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |