Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Акробатика як засіб всебічного і гармонійного розвитку учнів у процесі занять фізичною культурою

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сундукова, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-29T06:48:55Z
dc.date.available 2023-09-29T06:48:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сундукова, І. В. Акробатика як засіб всебічного і гармонійного розвитку учнів у процесі занять фізичною культурою / І. В. Сундукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 392-396. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42174
dc.description.abstract У статті наведено результати теоретичного дослідження, метою якого було вдосконалити процес фізичного виховання учнів на основі використання засобів спортивної акробатики. Наукова новизна полягає в теоретичному обґрунтуванні засобів спортивної акробатики, які в практичній роботі з фізичної культури підвищать ефективність процесу фізичного виховання та позитивно вплинуть на динаміку рухової підготовленості та фізичного розвитку учнів. Зазначено, що однією з позитивних сторін акробатики є забезпечення гармонійності розвитку організму завдяки різноманіттю її засобів та методів. Засоби спортивної акробатики відповідають анатомо-фізіологічним та психологічним особливостям організму учнів. Важливе місце в акробатиці займають такі види мистецтва, як танець та музика. Музичний супровід розвиває музичний слух, почуття ритму, узгодженість рухів з музикою. Позитивними рисами в спортивній акробатиці є вміння створювати емоційно-руховий образ на основі особистого сприйняття музики, а основним способом вираження емоцій та почуттів є пластична виразність. Оволодіння виразними рухами має важливе значення для учнів, так як сприяє корекції емоційної сфери, зняття психічної напруги, формування комунікативних здібностей, розвитку різних властивостей психіки. Висновки: заняття з застосуванням акробатики у рамках предмету «Фізична культура» сприяє розвитку в учнів організованості, цілеспрямованості, комунікабельності, артистичності та організаторських здібностей, а також сталого інтересу до систематичних занять фізичною культурою та спортом. Організовані на високому емоційному рівні заняття значно підвищать рівень мотивації учнів до фізичної культури, що позитивно позначиться на гармонійному розвитку учнів, їх рухової підготовленості та особистісних якостях. uk
dc.description.abstract The article presents the results of a theoretical study aimed at improving the process of physical education of students based on the use of sports acrobatics. Scientific novelty lies in the theoretical substantiation of means of sports acrobatics, which in practical work on physical culture will increase the efficiency of the process of physical education and positively affect the dynamics of motor fitness and physical development of students. It is noted that one of the positive aspects of acrobatics is to ensure the harmony of the body due to the variety of its tools and methods. Means of sports acrobatics correspond to the anatomical, physiological and psychological characteristics of the body of students. Arts such as dance and music play an important role in acrobatics. Musical accompaniment develops musical hearing, sense of rhythm, coordination of movements with music. Positive features in sports acrobatics are the ability to create an emotional and motor image based on personal perception of music, and the main way to express emotions and feelings is plastic expression. Mastering expressive movements is important for students, as it helps to correct the emotional sphere, relieve mental stress, the formation of communicative abilities, the development of various properties of the psyche. Conclusions: classes in the use of acrobatics in the subject "Physical Culture" promotes the development of students' organization, focus, communication, artistry and organizational skills, as well as a lasting interest in regular physical education and sports. Classes organized at a high emotional level will significantly increase the level of motivation of students to physical culture, which will have a positive impact on the harmonious development of students, their motor skills and personal qualities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject акробатичні вправи uk
dc.subject рухова активність uk
dc.subject комунікабельність uk
dc.subject артистичність uk
dc.subject пластична виразність uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject acrobatic exercises uk
dc.subject motor activity uk
dc.subject sociability uk
dc.subject artistry uk
dc.subject plastic expressiveness uk
dc.subject physical education uk
dc.title Акробатика як засіб всебічного і гармонійного розвитку учнів у процесі занять фізичною культурою uk
dc.title.alternative Acrobatics as a means of comprehensive and harmonious development of students in the process of physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.016:796.417(045)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).85


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу