Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічна характеристика занять гімнастикою в закладах загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стасенко, О. А.
dc.contributor.author Балашов, Д. І.
dc.date.accessioned 2023-09-29T06:41:38Z
dc.date.available 2023-09-29T06:41:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стасенко, О. А. Педагогічна характеристика занять гімнастикою в закладах загальної середньої освіти / О. А. Стасенко, Д. І. Балашов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 380-384. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42171
dc.description.abstract У даній статті визначається місце і завдання гімнастики у фізичному вихованні учнів закладів загальної середньої освіти. Зокрема проаналізовано, що гімнастика в закладі загальної середньої освіти має багато найрізноманітніших засобів для формування таких якостей, як сміливість, рішучість, впевненість, наполегливість, а також почуття колективізму, товаришування, поваги до оточуючих, любові до праці тощо. Крім цього, в процесі занять особливого значення набуває формування в дітей естетичних смаків. За даними наукової літератури та власного практичного досвіду встановлено, що реалізація змісту навчальної програми з гімнастики сприяє залученню вихованців до здорового способу життя, всіх цінностей фізичної культури, задовольняє їхні потреби у фізичному розвитку, забезпечує необхідний обсяг рухової активності. Розглянуто процес організації і проведення занять гімнастикою, що забезпечує належний обсяг рухової активності, потрібний для нормального функціонування організму, який розвивається. Розкривається зміст та особливості викладання шкільного модулю «Гімнастика» з учнями різних вікових груп: початкова школа (заняття спрямовані на розвиток й зміцнення організму, оволодіння руховими уміннями, формування правильної постави, виховання у дітей моральних і вольових якостей); основна школа (сприяння подальшому фізичному розвитку, загальному зміцненню організму, вивченню акробатичних вправ, прикладних вправ, висів і упорів); старша школа (формування навичок техніки виконання гімнастичних вправ і комбінацій, розвиток швидкості, витривалості, сили, виховання наполегливості та ініціативи, прагнення до виконання складних завдань). Визначено процес організації і проведення занять гімнастикою, який повинен мати чітку гуманістичну спрямованість, сприяти гармонійному розвитку кожного школяра незалежно від віку і статті, формування усвідомленої потреби у зміцненні здоров’я та фізичному вдосконаленні. uk
dc.description.abstract This article defines the place and tasks of gymnastics in the physical education of students of general secondary education. In particular, it is analyzed that gymnastics in general secondary education has many different means to form such qualities as courage, determination, confidence, perseverance, as well as a sense of collectivism, camaraderie, respect for others, love of work and more. In addition, the formation of aesthetic tastes in children becomes especially important in the course of classes. According to the scientific literature and own practical experience, the implementation of the content of the gymnastics curriculum helps to involve students in a healthy lifestyle, all the values of physical culture, meets their needs for physical development, provides the necessary amount of physical activity. The process of organizing and conducting gymnastics classes is considered, which provides the appropriate amount of motor activity required for the normal functioning of the developing organism. The content and peculiarities of teaching the school module “Gymnastics” with students of different ages: primary school (classes aimed at developing and strengthening the body, mastering motor skills, forming the right posture, education of children’s moral and volitional qualities); basic school (promotion of further physical development, general strengthening of the body, study of acrobatic exercises, applied exercises, hang and support); senior school (formation of skills of technique of gymnastic exercises and combinations performance, development of speed, endurance, strength, upbringing of persistence and initiative, aspiration to perform difficult tasks). The process of organizing and conducting gymnastics classes has been determined, which should have a clear humanistic orientation, promote the harmonious development of each student, regardless of age and gender, the formation of a conscious need for health and physical improvement. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject учні uk
dc.subject гімнастика uk
dc.subject гімнастичні вправи uk
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject students uk
dc.subject gymnastics uk
dc.subject gymnastic exercises uk
dc.subject institution of general secondary education uk
dc.title Педагогічна характеристика занять гімнастикою в закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Pedagogical characteristics of gymnastics classes in general secondary education institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.016:796.41(045)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).82


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics