ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бутурлим, Т.І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-12-22T01:15:05Z | |
dc.date.available | 2013-12-22T01:15:05Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Бутурлим Т.І. Дидактичні умови формування ґендерної культури старшокласників у контексті інтерпретації художніх текстів / Т.І. Бутурлим // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 204-210 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4215 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема шляхів формування паритетної свідомості старшокласників на уроках української літератури. Автором визначено та обґрунтувано вісім дидактичних умов формування ґендерної культури учнів. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article shows a problem of ways of forming senior pupils’ parity consciousness at the lessons of Ukrainian Literature. The author determines eight didactical conditions of forming gender culture of pupils. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | ґендерна культура | ru_RU |
dc.subject | уроки української літератури | ru_RU |
dc.subject | gender culture | ru_RU |
dc.subject | lessons of Ukrainian Literature | ru_RU |
dc.title | Дидактичні умови формування ґендерної культури старшокласників у контексті інтерпретації художніх текстів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |