Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Сущенко, Людмила Петрівна
dc.contributor.author Кукса, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-09-28T10:35:42Z
dc.date.available 2023-09-28T10:35:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Карпенко, Ю. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах / Ю. М. Карпенко, Л. П. Сущенко, Н. В. Кукса // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 166-170. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42100
dc.description.abstract У статті охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, метод термінологічного аналізу, системно-структурний та системно-функціональний аналіз. Автори акцентують увагу на тому, що у сучасних соціокультурних умовах оновлюється усвідомлення того, що сталий розвиток суспільства, нові стратегічні напрями в економіці, політиці, медицині, потреба в засвоєнні людьми нових соціальних ролей з урахуванням відкритості суспільства, швидкої комп’ютеризації та його динамізму – кардинально змінили вимоги до вищої освіти. У статті педагогічні умови інтерпретуються як невід’ємний компонент педагогічної системи, як сукупність обставин педагогічного процесу, що забезпечують його оптимізацію та досягнення освітніх цілей. Для виявлення педагогічних умов формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах було проведено анкетування студентів, науково-педагогічних працівників та фахівців реабілітаційних центрів. За результатами анкетування визначалися найбільш суттєві прогалини/дефіцити в готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах та формулювалися педагогічні умови, які б дозволили максимально нівелювати виявлені прогалини та забезпечували ефективну реалізацію розробленої моделі. До педагогічних умов формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах віднесено: оновлення змісту професійно-орієнтовних дисциплін з урахуванням специфіки професійної діяльності в реабілітаційних центрах; використання інноваційних технологій в освітньому процесі професійної підготовки; інтеграція теоретичної та практичної підготовки у процесі проведення практик в реабілітаційних центрах. uk
dc.description.abstract The article describes the pedagogical conditions for the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers. Research methods: theoretical analysis of scientific literature, method of terminological analysis, system-structural and system-functional analysis. The authors emphasize that in modern socio-cultural conditions there is a renewed awareness that sustainable development of society, new strategic directions in economics, politics, medicine, the need for people to learn new social roles given the openness of society, rapid computerization and its dynamism – radically changed the requirements for higher education. The article interprets pedagogical conditions as an integral component of the pedagogical system, as a set of circumstances of the pedagogical process that ensure its optimization and achievement of educational goals.To identify pedagogical conditions for the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers, a survey of students, research and teaching staff and specialists of rehabilitation centers was conducted. The results of the questionnaire identified the most significant gaps / deficits in the readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers and formulated pedagogical conditions that would minimize the identified gaps and ensure effective implementation of the developed model. The pedagogical conditions for the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers include: updating the content of professional-oriented disciplines taking into account the specifics of professional activities in rehabilitation centers; use of innovative technologies in the educational process of professional training; integration of theoretical and practical training in the process of conducting internships in rehabilitation centers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject формування uk
dc.subject готовність uk
dc.subject майбутні фахівці з фізичної терапії uk
dc.subject ерготерапії uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject реабілітаційні центри uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject formation uk
dc.subject readiness uk
dc.subject future specialists in physical therapy uk
dc.subject occupational therapy uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject rehabilitation centers uk
dc.title Педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions of readiness’s formation of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activity in rehabilitation centers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:[615/825+613.851]-051-027.561
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).35


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу