У статті охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, метод термінологічного аналізу, системно-структурний та системно-функціональний аналіз. Автори акцентують увагу на тому, що у сучасних соціокультурних умовах оновлюється усвідомлення того, що сталий розвиток суспільства, нові стратегічні напрями в економіці, політиці, медицині, потреба в засвоєнні людьми нових соціальних ролей з урахуванням відкритості суспільства, швидкої комп’ютеризації та його динамізму – кардинально змінили вимоги до вищої освіти. У статті педагогічні умови інтерпретуються як невід’ємний компонент педагогічної системи, як сукупність обставин педагогічного процесу, що забезпечують його оптимізацію та досягнення освітніх цілей. Для виявлення педагогічних умов формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах було проведено анкетування студентів, науково-педагогічних працівників та фахівців реабілітаційних центрів. За результатами анкетування визначалися найбільш суттєві прогалини/дефіцити в готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах та формулювалися педагогічні умови, які б дозволили максимально нівелювати виявлені прогалини та забезпечували ефективну реалізацію розробленої моделі. До педагогічних умов формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах віднесено: оновлення змісту професійно-орієнтовних дисциплін з урахуванням специфіки професійної діяльності в реабілітаційних центрах; використання інноваційних технологій в освітньому процесі професійної підготовки; інтеграція теоретичної та практичної підготовки у процесі проведення практик в реабілітаційних центрах.
The article describes the pedagogical conditions for the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers. Research methods: theoretical analysis of scientific literature, method of terminological analysis, system-structural and system-functional analysis. The authors emphasize that in modern socio-cultural conditions there is a renewed awareness that sustainable development of society, new strategic directions in economics, politics, medicine, the need for people to learn new social roles given the openness of society, rapid computerization and its dynamism – radically changed the requirements for higher education. The article interprets pedagogical conditions as an integral component of the pedagogical system, as a set of circumstances of the pedagogical process that ensure its optimization and achievement of educational goals.To identify pedagogical conditions for the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers, a survey of students, research and teaching staff and specialists of rehabilitation centers was conducted. The results of the questionnaire identified the most significant gaps / deficits in the readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers and formulated pedagogical conditions that would minimize the identified gaps and ensure effective implementation of the developed model. The pedagogical conditions for the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers include: updating the content of professional-oriented disciplines taking into account the specifics of professional activities in rehabilitation centers; use of innovative technologies in the educational process of professional training; integration of theoretical and practical training in the process of conducting internships in rehabilitation centers.