Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Investigation of the physiological processes of the human body with the help of digital sensors within biology lessons

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Placinta, D.
dc.contributor.author Coropceanu, E.
dc.date.accessioned 2023-09-28T07:41:57Z
dc.date.available 2023-09-28T07:41:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Placinta, D. Investigation of the physiological processes of the human body with the help of digital sensors within biology lessons / D. Placinta, E. Coropceanu // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 17-21. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42065
dc.description.abstract The didactics of Biology is adapted to the dynamic evolution of the learning process strategies. The multilateral factors of the development of the current society guide the young generations’ competences in favorable directions for knowledge application in concrete research situations of the surrounding world. Equipping laboratories with high-performance digital resources improves the teaching-learning-assessment process in all school subjects, including Biology. Different physiological processes of the human body are studied much more efficiently with the help of sensors, which contributes to the formulation of conclusions based on a qualitative investigation of experimental activities. Conclusions: Improving the material suplies of high-performance laboratories will ensure the pupils’ motivation to investigate as they are required to have digital skills. An ICT teacher plans an investigative activity with specific and appropriate objectives. Using different pedagogical approaches, the same practical activity can be used to achieve special educational goals. The use of ICT tools in the development of the investigative competence becomes effective when: the intended objectives are clear; the task design highlights the main objectives; a strategy is used to stimulate pupils' thinking, so that the practical task answers a question that the pupil is already thinking about, and the degree of autonomy with which pupils communicate and collaborate productively leads to the achievement of the expected goals. Practical activities with the use of digital laboratory sensors offer the possibility to improve the application and investigative component forming the basis of research training. uk
dc.description.abstract Дидактика біології адаптована до динамічної еволюції стратегій процесу навчання. Багатосторонні чинники розвитку сучасного суспільства спрямовують компетенції молодих поколінь у сприятливі напрямки для застосування знань у конкретних дослідницьких ситуаціях навколишнього світу. Оснащення лабораторій високопродуктивними цифровими ресурсами покращує процес викладання-навчання-оцінювання з усіх шкільних предметів, у тому числі з біології. Різні фізіологічні процеси людського організму набагато ефективніше вивчаються за допомогою сенсорів, що сприяє формуванню висновків на основі якісного дослідження експериментальної діяльності. Висновки: Поліпшення матеріального забезпечення високопродуктивних лабораторій забезпечить мотивацію учнів до дослідження, оскільки від них вимагається володіння цифровими навичками. Вчитель ІКТ планує слідчу діяльність з конкретними та відповідними цілями. Використовуючи різні педагогічні підходи, одну й ту саму практичну діяльність можна використовувати для досягнення спеціальних освітніх цілей. Використання засобів ІКТ у розвитку слідчої компетентності стає ефективним, коли: поставлені цілі зрозумілі; дизайн завдання виділяє основні цілі; використовується стратегія для стимулювання мислення учнів, щоб практичне завдання відповідало на питання, над яким учень уже думає, а ступінь самостійності, з якою учні спілкуються та продуктивно співпрацюють, веде до досягнення очікуваних цілей. Практична діяльність із використанням цифрових лабораторних датчиків дає можливість удосконалити прикладний та дослідницький компонент, що є основою дослідницького навчання. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject experiment uk
dc.subject sensor uk
dc.subject digital laboratory uk
dc.subject Biology uk
dc.subject respiratory system uk
dc.subject human body uk
dc.subject експеримент uk
dc.subject сенсор uk
dc.subject цифрова лабораторія uk
dc.subject біологія uk
dc.subject дихальна система uk
dc.subject організм людини uk
dc.title Investigation of the physiological processes of the human body with the help of digital sensors within biology lessons uk
dc.title.alternative Дослідження фізіологічних процесів людини за допомогою цифрових вимірювань на уроках біології uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу