У статті зазначено про неготовність спеціальних психологів до командної роботи в інклюзивних закладах освіти. Описано зміст та сутність понять корпоративна культура особистості, технологія. Виділено основні ознаки педагогічної та психологічної технологій. З’ясовано роль психолого-педагогічних технологій в сучасному освітньому процесі загалом та підготовці студентів – майбутніх спеціальних психологів до виявлення культури корпоративної поведінки в складі мультидисциплінарної команди психолого-педагогічного супроводу дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Підкреслено значення психолого-педагогічних технологій для формування основ корпоративної поведінки.
The article talks about the unpreparedness of special psychologists for teamwork in inclusive educational institutions. The content and essence of the concept of corporate culture of the individual from the point of view of philosophy and psychology are described. Various definitions of technology are presented. Definitions of psychological-pedagogical technologies that can be used in the professional training of future special (practical) psychologists for the formation of corporate culture in the multidisciplinary team of psychological-pedagogical support of a child with psychophysical developmental disorders are highlighted. The main features of pedagogical and psychological technologies are highlighted.