Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вовченко, О. А.
dc.date.accessioned 2023-09-14T07:59:32Z
dc.date.available 2023-09-14T07:59:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Вовченко, О. А. Паніка у дитини з порушеннями слуху: психологічна допомога / О. А. Вовченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 44. – С. 122-129. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41801
dc.description.abstract Стаття розкриває сутність паніки у дітей з порушеннями слуху за умов війни, причини панічних атак та способи реакцій на травмівні події батьків, найближчого оточення, що має безпосередній вплив на поведінку, емоційні реакції, саморегуляцію дитини. Панічні атаки розглянуто з позиції емоційної сфери, стресового впливу на афекти, які складно опанувати, незалежно від того страх є видуманим, гіперболізованим чи реальним. Основна мета дослідження сформована не лише як наукове вивчення психологічного феномену паніки, а, в першу чергу, як розроблення практичних порад та першої психологічної допомоги дитині, батькам за умов панічної атаки під час війни. Стаття містить аналіз наукових досліджень фахівців, які було здійснено за період воєнного конфлікту, його вплив на дітей з особливими освітніми потребами, зокрема на особливості формування та розвиток психіки дитини. uk
dc.description.abstract The article reveals the essence of panic in children with hearing impairments in wartime conditions, the causes of panic attacks and methods of reactions to traumatic events of parents, the immediate environment, which has a direct impact on the child’s behavior, emotional reactions, and self-regulation. Panic attacks are considered from the standpoint of the emotional sphere, stressful impact on affects that are difficult to master, regardless of whether the fear is fictional, hyperbolized or real. The causes and features of panic in children with special educational needs and possible mechanisms of psychological work with this phenomenon are updated. The basics of psychotherapeutic work with panic attacks in children with hearing impairment are outlined through linear and cyclic concepts. Four types of adult reactions to extreme situations, including war, are characterized, which affect the child’s emotional state and the appearance of panic. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject особливі освітні потреби uk
dc.subject дитина з порушеннями слуху uk
dc.subject психіка дитини uk
dc.subject паніка uk
dc.subject панічна атака uk
dc.subject травмівна подія uk
dc.subject стрес uk
dc.subject психологічна допомога uk
dc.subject війна uk
dc.subject special educational needs uk
dc.subject child with hearing impairment uk
dc.subject child’s psyche uk
dc.subject panic uk
dc.subject panic attack uk
dc.subject traumatic event uk
dc.subject stress uk
dc.subject psychological help uk
dc.subject war uk
dc.title Паніка у дитини з порушеннями слуху: психологічна допомога uk
dc.title.alternative Panic in a child with hearing impairment: psychological help uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 576.016.056.(48).236.263-36
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series19.2023.44.18


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу