Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-правові засади роботи вчителя-логопеда на логопедичному пункті у закладі середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, Ю. В.
dc.date.accessioned 2023-09-13T13:13:04Z
dc.date.available 2023-09-13T13:13:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пінчук, Ю. В. Організаційно-правові засади роботи вчителя-логопеда на логопедичному пункті у закладі середньої освіти / Ю. В. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 44. – С. 39-45. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41788
dc.description.abstract У статті зроблено аналіз нормативно-правової бази, яка регулює діяльність роботи вчителя-логопеда на логопедичному пункті у закладі середньої освіти. Описано основний контингент здобувачів початкової освіти, які отримують логопедичні послуги на логопункті. Також подана характеристика дітей з тяжкими порушеннями мовлення, які повинні здобувати освітні й логопедичні послуги у закладах спеціальної та інклюзивної освіти. Окреслено мету, завдання й обов’язки вчителя-логопеда на логопедичному пункті, зазначено вимоги до його фахової освіти. Описано правові й організаційні засади проведення діагностичної та корекційної роботи логопеда. Розглядаються питання комплектування груп на логопункті та розклад їх роботи. uk
dc.description.abstract The article analyzes the regulatory framework that regulates the work of a speech language pathologist (SLP) at a SLP`s office in a secondary education institution. The main continent of primary education recipients who will receive SLP`s services at the SLP`s center is described. The characteristics of those children with severe speech disorders who must receive educational and SLP`s services in special and inclusive education institutions are also presented. The organizational and legal procedure for the creation of SLP`s office in a secondary education institution is characterized; the requirements for the territorial and age limits of coverage of the child population with SLP`s services are described. The procedure for sending children to institutions of inclusive and special education is specified.The issue of group composition at the logopedics center is being considered, taking into account the type of speech impairment (oral or written speech) and age requirements. Recommended procedure for classes with different types of groups. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення uk
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk
dc.subject вчитель-логопед логопедичного пункту uk
dc.subject надання логопедичних послуг uk
dc.subject заклад середньої освіти uk
dc.subject правові й організаційні засади роботи вчителя логопеда на логопедичному пункті uk
dc.subject діагностична і корекційна робота вчителя-логопеда uk
dc.subject Children with severe speech disorders uk
dc.subject children with special needs uk
dc.subject speech language pathologist of a SLP`s office uk
dc.subject provision of SLP`s services uk
dc.subject secondary education institution uk
dc.subject legal and organizational principles of a speech language pathologist's work at a SLP`s office uk
dc.subject diagnostic and corrective work of a speech language pathologist uk
dc.title Організаційно-правові засади роботи вчителя-логопеда на логопедичному пункті у закладі середньої освіти uk
dc.title.alternative Organizational and legal principles of the work of the speech language pathologist at a SLP`S office in in the secondary education institution uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.091.12.011.3-051:616.89-008.434
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series19.2023.44.06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу