ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гноєвська, О. Ю. | |
dc.contributor.author | Бурян, Н. П. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-13T12:45:25Z | |
dc.date.available | 2023-09-13T12:45:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гноєвська, О. Ю. Особливості використання артикуляційної гімнастики в корекційній роботі з дітьми тяжкими порушеннями мовлення / О. Ю. Гноєвська, Н. П. Бурян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 44. – С. 12-17. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41784 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття артикуляції та артикуляційної гімнастики. Окрім того, наголошено на важливості розвитку артикуляційної моторики у процесі формування правильної звуковимови. В результаті аналізу досліджень і публікацій окреслено основні цілі, на досягнення яких спрямована робота з удосконалення моторики органів артикуляції. Зокрема, визначено основні завдання артикуляційної гімнастики, виконання яких є обов’язковим під час корекційної роботи над різними мовленнєвими порушеннями. У статті коротко оглянуто інші порушення розвитку дітей, під час корекції яких також доцільно використовувати вправи на розвиток артикуляції, подано основні вимоги до їх проведення, виділено рівні виконання логопедичних вправ. У роботі розглянуто питання підбору методів та прийомів реалізації занять, їх комбінування та поєднання з метою підвищення мотивації дітей під час виконання артикуляційних вправ. | uk |
dc.description.abstract | This article describes the concept of articulation and articulatory gymnastics. Besides, it emphasizes the importance of the articulation manner development in the process of developing correct pronunciation. In the result of analyzing some research and publications the main goals were underscored as an accomplishment of the work of improvement the speech organs functioning. In particular, there were determined the basic tasks of the articulatory gymnastics which are required to correct the variety of speech disorders. In the article there were briefly observed other disruptions of childrens’ development which can be corrected by the articulatory exercises; there were also explained the basic requirements for the exercises and outlined the levels of the articulatory gymnastics performance. This article observes the proper use of the training methods and means, the combination of them in order to increase the motivation of children when they do the articulatory exercises. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | артикуляція | uk |
dc.subject | артикуляційна гімнастика | uk |
dc.subject | звуковимова | uk |
dc.subject | артикуляційний апарат | uk |
dc.subject | мовленнєві порушення | uk |
dc.subject | articulation | uk |
dc.subject | articulatory gymnastics | uk |
dc.subject | pronunciation | uk |
dc.subject | articulators (speech organs) | uk |
dc.subject | speech disorder | uk |
dc.title | Особливості використання артикуляційної гімнастики в корекційній роботі з дітьми тяжкими порушеннями мовлення | uk |
dc.title.alternative | Use of articulatory gymnastics for speech disorder correction | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.264:621.789-053.2 | |
dc.identifier.doi | DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series19.2023.44.02 |