Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронюк, Ірина В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2023-09-13T11:33:49Z
dc.date.available 2023-09-13T11:33:49Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Воронюк, Ірина В'ячеславівна. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Воронюк Ірина В'ячеславівна ; наук. керівник Зінченко Людмила Миколаївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 245 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41776
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню психологічних факторів творчої діяльності молодших школярів і виявленню шляхів формування в них творчих станів. Розглянуто теоретичний зміст, співвідношення й емпіричні засоби виміру та оцінки для понять “креативність”, “творчий потенціал”, “творчий стан”, “фактори креативності”. У дослідженні теоретично обґрунтована й емпірично сконструйована модель латентних факторів, які супроводжують підвищений рівень творчого потенціалу молодших школярів. Запропоновано принципи проведення та модель розробки психологічних тренінгів, спрямованих на інші вікові категорії й області творчості на основі методу коливання стану особистості, виклику творчого стану та формування креативності як риси особистості. uk
dc.description.abstract Thesis is aimed to the research of psychological factors of creative activity of younger schoolchildren and methods of formation their creative states. The author the theoretical content, correlation and empiric methods of measurement and evaluation for the concept “creativity”, “creative potential”, “creative state”, “factors of creativity”. In this research the author substantiated theoretically and designed empirically the model of latent factors which accompany the advanced level of creative potential of younger schoolchildren. It is proposed the principles of realization and the model of development of psychological trainings aimed to the other age categories and areas of creativity on the basis of method of variation of state of personality, the call of creative state and the formation of creativeness as the feature of personality. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject креативність uk
dc.subject креативна особистість uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject творчий стан uk
dc.subject фактори креативності uk
dc.subject творча продуктивність uk
dc.subject творча обдарованість uk
dc.subject креативні риси uk
dc.subject розвиток творчої особистості uk
dc.subject соціально-психологічний тренінг uk
dc.subject creativeness uk
dc.subject creative potential uk
dc.subject creative state uk
dc.subject factors of creativity uk
dc.subject creative productivity uk
dc.subject a natural gift of creativity uk
dc.subject creative features uk
dc.subject development of a creative personality uk
dc.subject social and psychological training uk
dc.title Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів uk
dc.title.alternative Psychological peculiaritys of realization of creative potential of younger schoolchildren uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3–053.5:159.954


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу