Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні підходи до організації освітнього процесу майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пішак, О. В.
dc.contributor.author Романів, Л. В.
dc.date.accessioned 2023-09-13T08:56:44Z
dc.date.available 2023-09-13T08:56:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пішак, О. В. Сучасні підходи до організації освітнього процесу майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту / О. В. Пішак, Л. В. Романів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 4К (132). - С. 154-159. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41760
dc.description.abstract Суспільно-політичні зміни, що відбулися в Україні, суттєво змінили сутність професійної діяльності вчителів фізичного виховання. Водночас, традиційні зміст, форми і методи їхньої підготовки не повністю відповідають вимогам сьогодення, не сприяють формуванню вчителя як активної, творчої особистості. Важливого значення набуває модернізація освітнього процесу вчителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах, де відбувається опанування студентами комплексом знань, умінь і навичок, їхній професійний розвиток. Основними причинами захворюваності дітей та студентської молоді є недостатня рухова активність протягом усього терміну навчання в закладах освіти. Це зумовлено недосконалістю чинних державних програм з фізичної культури та низьким рівнем культури здорового способу життя усіх суб’єктів освіти. Фізична культура і спорт виховують у студентів природну потребу в організації здорового способу життя – одного з параметрів цілісного гармонійного буття людини. Визначено, що одним з пріоритетних напрямків у розвитку вищої освіти в галузі фізичної культури в контексті вдосконалення є гуманізація її змісту. Розроблено заходи щодо формування дієвої системи фізичного виховання, спорту та здоров’я студентської молоді. uk
dc.description.abstract Общественно-политические изменения, произошедшие в Украине, существенно изменили сущность профессиональной деятельности учителей физического воспитания. В то же время, традиционные содержание, формы и методы их подготовки не полностью соответствуют требованиям, не способствуют формированию учителя как активной, творческой личности. Важное значение приобретает модернизация образовательного процесса учителей физического воспитания в высших учебных заведениях, где происходит овладение студентами комплексом знаний, умений и навыков, их профессиональное развитие. Основными причинами заболеваемости детей и студенческой молодежи является недостаточная двигательная активность в течение всего срока обучения в учебных заведениях. Это обусловлено несовершенством действующих государственных программ по физической культуре и низким уровнем культуры здорового образа жизни всех субъектов образования. Физическая культура и спорт воспитывают у студентов естественную потребность в организации здорового образа жизни - одного из параметров целостного гармоничного бытия человека. Определено, что одним из приоритетных направлений в развитии высшего образования в области физической культуры в контексте совершенствования является гуманизация его содержания. Разработаны мероприятия по формированию действенной системы физического воспитания, спорта и здоровья студенческой молодежи. uk
dc.description.abstract Social and political changes that had taken place in the Ukraine have significantly changed the essence of the professional activity of physical education teachers. At the same time, the traditional content, forms and methods of their preparation do not fully meet the demands of nowadays; do not facilitate the formation of the teacher as an active, creative person. Modernization of the educational process of physical education teachers becomes more important in higher educational establishments, where mastering of a set of knowledge, skills and abilities by students as well as their professional development take place. Insufficient physical activity throughout the whole period of studying is the main cause of children’s and students’ morbidity in educational institutions. This is due to the imperfection of the current state programs on physical culture and the low level of culture of a healthy lifestyle of all subjects of education. Physical culture and sports bring up a natural need of healthy lifestyle arrangement in students that is one of the parameters of a holistic harmonious human existence. Humanization of the content of the higher education in the physical culture field is determined as one of the priority directions in the higher education development in the context of its improvement. Activities have been developed regarding the formation an effective system of physical education, sports and health for student youth. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject спорт uk
dc.subject физическая культура uk
dc.subject здоровье uk
dc.subject физическое воспитание uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject health uk
dc.subject physical education uk
dc.subject sports uk
dc.title Сучасні підходи до організації освітнього процесу майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту uk
dc.title.alternative Современные подходы к организации образовательного процесса будущих специалистов физического воспитания и спорта uk
dc.title.alternative Modern approaches to the organization of the educational process of future specialists in physical education and sports uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4К(132).33


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу