Суспільно-політичні зміни, що відбулися в Україні, суттєво змінили сутність професійної діяльності вчителів фізичного виховання. Водночас, традиційні зміст, форми і методи їхньої підготовки не повністю відповідають вимогам сьогодення, не сприяють формуванню вчителя як активної, творчої особистості. Важливого значення набуває модернізація освітнього процесу вчителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах, де відбувається опанування студентами комплексом знань, умінь і навичок, їхній професійний розвиток. Основними причинами захворюваності дітей та студентської молоді є недостатня рухова активність протягом усього терміну навчання в закладах освіти. Це зумовлено недосконалістю чинних державних програм з фізичної культури та низьким рівнем культури здорового способу життя усіх суб’єктів освіти. Фізична культура і спорт виховують у студентів природну потребу в організації здорового способу життя – одного з параметрів цілісного гармонійного буття людини. Визначено, що одним з пріоритетних напрямків у розвитку вищої освіти в галузі фізичної культури в контексті вдосконалення є гуманізація її змісту. Розроблено заходи щодо формування дієвої системи фізичного виховання, спорту та здоров’я студентської молоді.
Общественно-политические изменения, произошедшие в Украине, существенно изменили сущность профессиональной деятельности учителей физического воспитания. В то же время, традиционные содержание, формы и методы их подготовки не полностью соответствуют требованиям, не способствуют формированию учителя как активной, творческой личности. Важное значение приобретает модернизация образовательного процесса учителей физического воспитания в высших учебных заведениях, где происходит овладение студентами комплексом знаний, умений и навыков, их профессиональное развитие. Основными причинами заболеваемости детей и студенческой молодежи является недостаточная двигательная активность в течение всего срока обучения в учебных заведениях. Это обусловлено несовершенством действующих государственных программ по физической культуре и низким уровнем культуры здорового образа жизни всех субъектов образования. Физическая культура и спорт воспитывают у студентов естественную потребность в организации здорового образа жизни - одного из параметров целостного гармоничного бытия человека. Определено, что одним из приоритетных направлений в развитии высшего образования в области физической культуры в контексте совершенствования является гуманизация его содержания. Разработаны мероприятия по формированию действенной системы физического воспитания, спорта и здоровья студенческой молодежи.
Social and political changes that had taken place in the Ukraine have significantly changed the essence of the professional activity of physical education teachers. At the same time, the traditional content, forms and methods of their preparation do not fully meet the demands of nowadays; do not facilitate the formation of the teacher as an active, creative person. Modernization of the educational process of physical education teachers becomes more important in higher educational establishments, where mastering of a set of knowledge, skills and abilities by students as well as their professional development take place. Insufficient physical activity throughout the whole period of studying is the main cause of children’s and students’ morbidity in educational institutions. This is due to the imperfection of the current state programs on physical culture and the low level of culture of a healthy lifestyle of all subjects of education. Physical culture and sports bring up a natural need of healthy lifestyle arrangement in students that is one of the parameters of a holistic harmonious human existence. Humanization of the content of the higher education in the physical culture field is determined as one of the priority directions in the higher education development in the context of its improvement. Activities have been developed regarding the formation an effective system of physical education, sports and health for student youth.