Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні особливості соціалізації старших підлітків в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Т. П.
dc.contributor.author Чупрун, Н. Ф.
dc.date.accessioned 2023-09-13T08:26:16Z
dc.date.available 2023-09-13T08:26:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кравченко, Т. П. Психолого-педагогічні особливості соціалізації старших підлітків в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності / Т. П. Кравченко, Н. Ф. Чупрун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 4К (132). - С. 107-111. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41747
dc.description.abstract Соціалізація представляє собою складний і багаторівневий процес входження особистості в соціальне середовище, засвоєння, використання та подальшої трансляції соціальної інформації у вигляді установок, цінностей, соціальних ролей, властивостей і якостей особистості. Отже такі науковці як Н. Москаленко, І. Когут, В. Маринич пропонують інноваційні програми та підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями початкової та загальноосвітньої школи. Мета статті здійснити теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел стосовно соціалізації старших підлітків в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності. Виклад основного матеріалу дослідження. Соціалізація як особливе явище людської сутності в даний час привертає увагу представників різних наук, воно досліджується і інтерпретується з різних точок зору, що, безсумнівно, сприяє більш глибокому і всебічному усвідомленню цього явища, а з іншого боку, породжує суперечливість описів і тлумачень. Висновки. Отже можемо узагальнити, що почуття відповідальності сприяє оптимальному перетворенню зовнішніх стимулів діяльності в ієрархію внутрішніх, властивих саме даної особистості потреб, і формування на їх основі системи особистісних установок, мотивів, ціннісних орієнтацій. uk
dc.description.abstract Социализация представляет собой сложный и многоуровневый процесс вхождения личности в социальную среду, усвоение, использование и дальнейшей трансляции социальной информации в виде установок, ценностей, социальных ролей, свойств и качеств личности. Так что такие ученые как Н. Москаленко, И. Когут, В. Маринич предлагают инновационные программы и подходы к организации физкультурно-оздоровительной работы с учащимися начальной и общеобразовательной школы. Цель статьи осуществить теоретический анализ и обобщение литературных источников по социализации старших подростков в процессе физкультурно-оздоровительной деятельности. Изложение основного материала исследования. Социализация как особое явление человеческой сущности в настоящее время привлекает внимание представителей различных наук, оно исследуется и интерпретируется с разных точек зрения, что, несомненно, способствует более глубокому и всестороннему пониманию этого явления, а с другой стороны, возникает противоречивость описаний и толкований. Выводы. Так что можем обобщить, что чувство ответственности способствует оптимальному превращению внешних стимулов деятельности в иерархию внутренних, присущих именно данной личности потребностей и формирование на их основе системы личностных установок, мотивов, ценностных ориентаций. uk
dc.description.abstract Socialization is a complex and multi-level process of a person's entry into the social environment, assimilation, use and further transmission of social information in the form of attitudes, values, social roles, properties and qualities of a person. Analysis of literary sources. Such scientists as N. Moskalenko, I. Kogut, V. Marynich offer innovative programs and approaches to the organization of physical culture and health-improving work with students of primary and secondary schools. And so the experience of teachers shows that one of the pedagogically effective types of activity is physical culture and health improvement work. The purpose of the article is to carry out a theoretical analysis and generalization of literary sources on the socialization of older adolescents in the process of physical culture and recreation. Presentation of the main research material. Socialization as a special phenomenon of human essence is currently attracting the attention of representatives of various sciences, it is studied and interpreted from different points of view, which undoubtedly contributes to a deeper and more comprehensive understanding of this phenomenon, and on the other hand, gives rise to inconsistencies in descriptions and interpretations. Findings. So we can generalize that a sense of responsibility contributes to the optimal transformation of external stimuli of activity into a hierarchy of internal needs inherent in a given individual and the formation on their basis of a system of personal attitudes, motives, value orientations. Therefore, in the process of physical culture and health-improving activities of adolescents, it is necessary to include in such a system of relations that would provide for the maximum degree of responsibility and interaction with peers, teachers and parents. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject фізкультурно-оздоровча діяльність uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject підростаюче покоління uk
dc.subject старші підлітки uk
dc.subject физкультурно-оздоровительная деятельность uk
dc.subject социализация uk
dc.subject подрастающее поколение uk
dc.subject старшие подростки uk
dc.subject health-improving activity uk
dc.subject socialization uk
dc.subject younger generation uk
dc.subject older adolescents uk
dc.title Психолого-педагогічні особливості соціалізації старших підлітків в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності uk
dc.title.alternative Психолого-педагогические основы социализации старших подростков в процессе физкультурно-оздоровительной работы uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical bases of socialization of older adolescents in the process of physical culture and health-improving work uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.011.1:316.614-053.6
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4К(132).24


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу