Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концепція педагогічного геному професійного розвитку викладача вищої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сегеда, Н.А.
dc.date.accessioned 2013-12-15T12:31:01Z
dc.date.available 2013-12-15T12:31:01Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Сегеда Н.А. Концепція педагогічного геному професійного розвитку викладача вищої школи / Н.А. Сегеда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 57-62 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4156
dc.description.abstract У статті розглядаються основні теоретичні положення концепції професійного зростання як педагогічного “геному” професійного розвитку викладача вищої школи. Автор обгрунтовує свою наукову позицію на засадах нелінійного підходу і холістсько-емерджентних теорій. ru_RU
dc.description.abstract In the article are considered the basic theoretical condition of the concept of professional growth as the pedagogical “genome” of the professional development of the instructor of higher school. The author substantiates his scientific position relying on of the position of nonlinear the approach also of the kholistsko- emergent theories. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject концепція професійного зростання ru_RU
dc.subject педагогічний “геном” ru_RU
dc.subject викладач вищої школи ru_RU
dc.subject concept of professional growth ru_RU
dc.subject pedagogical 'genome' ru_RU
dc.subject high school teacher ru_RU
dc.title Концепція педагогічного геному професійного розвитку викладача вищої школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу