Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабак, Костянтин Валерійович
dc.date.accessioned 2023-09-06T11:52:23Z
dc.date.available 2023-09-06T11:52:23Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Бабак, Костянтин Валерійович. Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Бабак Костянтин Валерійович ; наук. керівник Ямницький Вадим Маркович ; М-во освіти і науки України, Рівненський держ. гум. ун-т. - Рівне, 2011. - 213 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41562
dc.description.abstract У дисертації представлено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу. Здійснено системне теоретикоекспериментальне вивчення змісту, структури та особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних та процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога. uk
dc.description.abstract The dissertation observe materials of theoretical and experimental study on psychological support professional development of teachers college students. The systematic theoretical and experimental study of the content, structure and features of the professional development of teachers college students made in the context of life creativity of personality. A structurally integrative approach to understanding the content of primary professionalization as the process of simultaneous realization personal, professional and procedural components of ontogenetic development of personality and becoming a subject of their own life-giving activity. The necessity of introducing a system of psychological support professional development of teaching college students are formulated, its theoretical model suggested. Determined complexes leading personal characteristics, which development process provides primary teacher professionalism. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійний розвиток uk
dc.subject первинна професіоналізація педагога uk
dc.subject кризи професійного становлення uk
dc.subject структурно-інтегративний підхід до професійного розвитку особистості uk
dc.subject професійно важливі якості педагога uk
dc.subject психологічний супровід uk
dc.subject психологічна служба педагогічного коледжу uk
dc.subject життєтворчість uk
dc.subject professional development uk
dc.subject primary teacher professionalism uk
dc.subject professional formation crisis uk
dc.subject structural-integrative approach to professional development of personality uk
dc.subject professionally important qualities of the teacher uk
dc.subject psychological support uk
dc.subject psychological service of pedagogical college uk
dc.subject life creation uk
dc.title Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу uk
dc.title.alternative Psychological support the professional development of teachers college students uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923-057.875


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу