У дисертації представлено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу. Здійснено системне теоретикоекспериментальне вивчення змісту, структури та особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних та процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку
особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога.
The dissertation observe materials of theoretical and experimental study on psychological support professional development of teachers college students. The systematic theoretical and experimental study of the content, structure and features of the professional development of teachers college students made in the context of life creativity of personality. A structurally integrative approach to understanding the content of primary professionalization as the process of simultaneous realization personal, professional and procedural components of ontogenetic development of personality and becoming a subject of their own life-giving activity. The necessity of introducing a system of psychological support professional development of teaching college students are formulated, its theoretical model suggested. Determined complexes leading personal characteristics, which development process provides primary teacher professionalism.