Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітньо-професійне середовище як інтегрований засіб накопичення та втілення інноваційного потенціалу викладачів і студентів фахового коледжу університету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнірук, Світлана Анатоліївна
dc.contributor.author Бондарчук, І. М.
dc.date.accessioned 2023-09-04T09:24:26Z
dc.date.available 2023-09-04T09:24:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кушнірук, С. А. Освітньо-професійне середовище як інтегрований засіб накопичення та втілення інноваційного потенціалу викладачів і студентів фахового коледжу університету / С. А. Кушнірук, І. М. Бондарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 91. – С. 145-150. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41517
dc.description.abstract У статті розглянуто окремі фахової підготовки майбутніх педагогічних працівників до нових умов інтерактивного освітньо-професійного середовища у ВСП КФКМГ ТНУ імені В.І. Вернадського, а також особливості формування доцільно організованого педагогічного простору життєдіяльності колективу коледжу, що сприяє формуванню та розвитку в свідомості особистості кожного інноваційного потенціалу. З метою підвищення ефективності професійної діяльності всіх учасників освітнього процесу в ЗВО України, нині в умовах оголошення в країні воєнного стану, система сучасної освіти прагне опанувати нову модель у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя та його фахової підготовленості до педагогічної праці як інтегрований засіб накопичення і втілення інноваційного потенціалу особистості, що сприятиме всебічності й гармонійності її розвитку в умовах інтерактивного освітньо-професійного середовища ВСП КФКМГ ТНУ імені В.І. Вернадського. Зосереджено увагу на ґрунтовному розкритті змістового модуля технології професійної роботи щодо концептуально-стратегічної спрямованості особистості педагога в умовах освітньо-професійного середовища ВСП КФКМГ ТНУ імені В.І. Вернадського. У статті висвітлено особливості застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці педагогічних працівників. Виокремлено такі основні властивості інноваційних технологій навчання, як: орієнтація освітнього процесу в ЗВО на формування провідних і спеціальних компетенцій педагогічних працівників і розвиток у них самостійності й відповідальності за результати своєї професійної діяльності; міждисциплінарність навчально-професійних завдань; домінування практико орієнтованих і проблемних методів навчання; наявність надійного партнерства з органами державної влади й управління освітою для трансферу інноваційних продуктів у практику. uk
dc.description.abstract The article examines the issue of training teaching staff for the new conditions of the development of an innovative environment at VSP KFCMG TNU named after V. I. Vernadskyi, as well as the formation of a pedagogically and expediently organized space of life, which contributes to the development of the innovative resource of the individual. In order to improve the effectiveness of education participants, today, in the conditions of the military state of the State, the education system in Ukraine strives for a new model of pedagogical work in the formation of professional competence of the teacher, an integrated means of accumulation and implementation of innovative potential, which will contribute to the development of the innovative resource of the individual and innovative environment at VSP KFKMG TNU named after V. I. Vernadskyi. Attention is focused on a more complete disclosure of the content module on the work technology of the concep-tual and strategic orientation of the teacher in the innovative environment at the VSP KFKMG TNU named after V. I. Vernadskyi. The article highlights the main aspects of the application of innovative pedagogical technologies in the professional training of pedagogical workers. The following main features of innovative learning technologies have been identified: activity-based nature of learning; the dominance of practice-oriented and problem-based learning methods; interdisciplinary nature of educational and professional tasks; orientation of the educational process to the development of key and special competencies of pedagogical workers. The purpose of the study is to determine the main pedagogical conditions for the development of an innovative environment and the realization of innovative potential in VSP KFCMG TNU named after V. I. Vernadsky and the essential characteristics, selection, specification of the main factors for the selection and design of innovative pedagogical learning technologies. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject освітньо-професійне середовище uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject коледжі університету uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.subject educational and professional environment uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.subject university colleges uk
dc.title Освітньо-професійне середовище як інтегрований засіб накопичення та втілення інноваційного потенціалу викладачів і студентів фахового коледжу університету uk
dc.title.alternative Еducational and professional environment as an integrated means of accumulation and implementation of the innovative potential of teachers and students of the university's vocational college uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.6.091.2:377
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.91.30


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу