У статті розглянуто окремі фахової підготовки майбутніх педагогічних працівників до нових умов інтерактивного освітньо-професійного середовища у ВСП КФКМГ ТНУ імені В.І. Вернадського, а також особливості формування доцільно організованого педагогічного простору життєдіяльності колективу коледжу, що сприяє формуванню та розвитку в свідомості особистості кожного інноваційного потенціалу.
З метою підвищення ефективності професійної діяльності всіх учасників освітнього процесу в ЗВО України, нині в умовах оголошення в країні воєнного стану, система сучасної освіти прагне опанувати нову модель у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя та його фахової підготовленості до педагогічної праці як інтегрований засіб накопичення і втілення інноваційного потенціалу особистості, що сприятиме всебічності й гармонійності її розвитку в умовах інтерактивного освітньо-професійного середовища ВСП КФКМГ ТНУ імені В.І. Вернадського. Зосереджено увагу на ґрунтовному розкритті змістового модуля технології професійної роботи щодо концептуально-стратегічної спрямованості особистості педагога в умовах освітньо-професійного середовища ВСП КФКМГ ТНУ імені В.І. Вернадського. У статті висвітлено особливості застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці педагогічних працівників. Виокремлено такі основні властивості інноваційних технологій навчання, як: орієнтація освітнього процесу в ЗВО на формування провідних і спеціальних компетенцій педагогічних працівників і розвиток у них самостійності й відповідальності за результати своєї професійної діяльності; міждисциплінарність навчально-професійних завдань; домінування практико орієнтованих і проблемних методів навчання; наявність надійного партнерства з органами державної влади й управління освітою для трансферу інноваційних продуктів у практику.
The article examines the issue of training teaching staff for the new conditions of the development of an innovative environment at VSP KFCMG TNU named after V. I. Vernadskyi, as well as the formation of a pedagogically and expediently organized space of life, which contributes to the development of the innovative resource of the individual.
In order to improve the effectiveness of education participants, today, in the conditions of the military state of the State, the education system in Ukraine strives for a new model of pedagogical work in the formation of professional competence of the teacher, an integrated means of accumulation and implementation of innovative potential, which will contribute to the development of the innovative resource of the individual and innovative environment at VSP KFKMG TNU named after V. I. Vernadskyi. Attention is focused on a more complete disclosure of the content module on the work technology of the concep-tual and strategic orientation of the teacher in the innovative environment at the VSP KFKMG TNU named after V. I. Vernadskyi. The article highlights the main aspects of the application of innovative pedagogical technologies in the professional training of pedagogical workers. The following main features of innovative learning technologies have been identified: activity-based nature of learning; the dominance of practice-oriented and problem-based learning methods; interdisciplinary nature of educational and professional tasks; orientation of the educational process to the development of key and special competencies of pedagogical workers. The purpose of the study is to determine the main pedagogical conditions for the development of an innovative environment and the realization of innovative potential in VSP KFCMG TNU named after V. I. Vernadsky and the essential characteristics, selection, specification of the main factors for the selection and design of innovative pedagogical learning technologies.