Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рефлексивний підхід до формування комунікативної компетентності фахівця з маркетингу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мендрух, Ю.М.
dc.date.accessioned 2013-12-15T11:50:14Z
dc.date.available 2013-12-15T11:50:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Мендрух Ю.М. Рефлексивний підхід до формування комунікативної компетентності фахівця з маркетингу / Ю.М. Мендрух // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 29-34 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4150
dc.description.abstract У статті проаналізовано сутність поняття “рефлексія”, обґрунтовано доцільність та розкрито особливості застосування рефлексивного підходу до формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця з маркетингу. ru_RU
dc.description.abstract This article presents analysis of the concept “reflexion”, proves the necessity and discloses the peculiarities of adopting reflexive approach towards the process of prospective marketing specialists communication competence formation. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject рефлексія ru_RU
dc.subject рефлексивний підхід ru_RU
dc.subject комунікативна компетентність ru_RU
dc.subject reflexion ru_RU
dc.subject reflexive approach ru_RU
dc.subject communicative competence ru_RU
dc.title Рефлексивний підхід до формування комунікативної компетентності фахівця з маркетингу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу