ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марченко, О.В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-12-15T11:41:16Z | |
dc.date.available | 2013-12-15T11:41:16Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Марченко О.В. Концептуальні основи полісуб’єктної педагогічної взаємодії / О.В. Марченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 23-29 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4149 | |
dc.description.abstract | У статті представлено обґрунтування гуманістичної сутності полісуб’єктної педагогічної взаємодії у сучасному освітньому просторі, визначено концептуальні основи підготовки учителя до професійної діяльності на засадах співробітництва. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article presented the essence of humanistic study poly subjective teacher interaction in the modern educational space, defined by the conceptual framework of teacher training for professional work on the principles of cooperation. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічна взаємодія | ru_RU |
dc.subject | сучасний освітній простір | ru_RU |
dc.subject | teacher interaction | ru_RU |
dc.subject | modern educational space | ru_RU |
dc.title | Концептуальні основи полісуб’єктної педагогічної взаємодії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |