Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко, О.В.
dc.date.accessioned 2013-12-15T11:41:16Z
dc.date.available 2013-12-15T11:41:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Марченко О.В. Концептуальні основи полісуб’єктної педагогічної взаємодії / О.В. Марченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 23-29 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4149
dc.description.abstract У статті представлено обґрунтування гуманістичної сутності полісуб’єктної педагогічної взаємодії у сучасному освітньому просторі, визначено концептуальні основи підготовки учителя до професійної діяльності на засадах співробітництва. ru_RU
dc.description.abstract The article presented the essence of humanistic study poly subjective teacher interaction in the modern educational space, defined by the conceptual framework of teacher training for professional work on the principles of cooperation. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна взаємодія ru_RU
dc.subject сучасний освітній простір ru_RU
dc.subject teacher interaction ru_RU
dc.subject modern educational space ru_RU
dc.title Концептуальні основи полісуб’єктної педагогічної взаємодії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу