Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перспективність і наступність у реалізації змісту з основ здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів (на прикладі програми «хортинг для здоров’я, наполегливості, злагоди дитини»)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єрьоменко, Е.
dc.contributor.author Острянська, О.
dc.date.accessioned 2013-12-02T20:43:54Z
dc.date.available 2013-12-02T20:43:54Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Єрьоменко Е., Острянська О. Перспективність і наступність у реалізації змісту з основ здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів (на прикладі програми «хортинг для здоров’я, наполегливості, злагоди дитини») / Е. Єрьоменко, О. Острянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)” 36. наукових праць / За ред. Г.М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. - Випуск 13 (40). – С. 89-98 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4127
dc.description.abstract Метою дослідження є теоретичне обґрунтування проблеми перспективності й наступності в реалізації змісту з основ здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів на прикладі програми «Хортинг для здоров’я, наполегливості, злагоди дитини». У статті висвітлено теоретичні засади добору змісту хортингу в навчальній програмі для старших дошкільників та молодших школярів. Презентовано результати співпраці науковців щодо створення навчально-методичного комплексу для формування основ здорового способу життя, наполегливості та злагоди у дітей 5-7 років у процесі занять хортингом. ru_RU
dc.description.abstract The object of the study is a theoretical justification of a perspective and succession in the process of implementation of healthy lifestyle basics in preschool and primary school children, evidence from the training program "Horting for development of health, persistence and harmony of a child". The article provides theoretical basis for selection and place of Horting in the educational programs for preschoolers and primary school children. We provided the results of the scientific investigation on creation of educational and methodological complex for formation of a basis for development of a healthy lifestyle, persistence and harmony among children of 5-7 years old in the process of Horting trainings. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject перспективність ru_RU
dc.subject наступність ru_RU
dc.subject здоровий спосіб життя ru_RU
dc.subject хортинг ru_RU
dc.subject виховання наполегливості ru_RU
dc.subject злагода ru_RU
dc.subject навчально-методичне забезпечення ru_RU
dc.subject старші дошкільники ru_RU
dc.subject молодші школярі ru_RU
dc.subject perspective ru_RU
dc.subject succession ru_RU
dc.subject healthy lifestyle ru_RU
dc.subject persistence development ru_RU
dc.subject harmony ru_RU
dc.subject scientific and methodological support ru_RU
dc.subject preschoolers ru_RU
dc.subject Horting ru_RU
dc.subject primary school children ru_RU
dc.title Перспективність і наступність у реалізації змісту з основ здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів (на прикладі програми «хортинг для здоров’я, наполегливості, злагоди дитини») ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу