Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток народно-сценічної хореографії у творчій діяльності В. Верховинця

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москвічова, Юлія
dc.contributor.author Сушицький, Микола
dc.date.accessioned 2023-07-05T13:16:40Z
dc.date.available 2023-07-05T13:16:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Москвічова, Ю. О. Розвиток народно-сценічної хореографії у творчій діяльності В. Верховинця / Ю. О. Москвічова, М. І. Сушицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 199-206. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41185
dc.description.abstract Динаміка професіоналізації української народно-сценічної хореографії розкривається у контексті творчої діяльності Василя Верховинця. Показано процес виокремлення народного танцю в окремий сценічний жанр і подальше його втілення у першому національному балеті. Висвітлено багатогранну творчу діяльність В.Верховинця як засновника теоретичних засад української хореографії та творця нового сценiчного жанру – театралiзованої пiснi. Підкреслено надважливе значення новаторських наукових праць митця («Українське весiлля», «Українськi танцi», «Теорiя українського народного танцю», «Весняночка»). Визначено специфіку практичної хореографічної роботи В. Верховинця у навчальних закладах та художніх колективах. uk
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the Ukrainian folk stage choreography professionalization dynamics in the context of the creative activity of Vasyl Verkhovynets. The process of separating folk dance into an individual stage genre and its further embodiment in the first national ballet has been shown. The multifaceted creative activity of V. Verkhovynets as the founder of the Ukrainian choreography theoretical principles and the creator of the theatrical song as a new stage genre has been highlighted. The importance of the artist’s innovative scientific works ("Ukrainian Wedding", "Ukrainian Dances", "Theory of Ukrainian Folk Dance", "Vesnyanochka") has been emphasized. The V. Verkhovynets’s practical choreographic work specifics in educational institutions and artistic groups have been determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject хореографія uk
dc.subject народно-сценічний танець uk
dc.subject вокальнохореографічні композиції uk
dc.subject choreography uk
dc.subject folk stage dance uk
dc.subject vocal and choreographic compositions uk
dc.title Розвиток народно-сценічної хореографії у творчій діяльності В. Верховинця uk
dc.title.alternative Folk-stage choreography development in the creative activity of V. Verkhovynets uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 793.31
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.25


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу