Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасний погляд на організацію педагогічного контролю студентів у процесі фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дьоміна, Жанна Геннадіївна
dc.contributor.author Тимошенко, Олексій Валерійович
dc.date.accessioned 2023-06-05T11:12:03Z
dc.date.available 2023-06-05T11:12:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дьоміна, Ж. Г. Сучасний погляд на організацію педагогічного контролю студентів у процесі фізичного виховання / Ж. Г. Дьоміна, О. В. Тимошенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 3К (162). - С. 131-136. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40724
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність забезпечення об’єктивного педагогічного контролю студентів у процесі фізичного виховання в умовах спортивних секцій за вільним вибором, оскільки його основною функцією є наукове проектування, передбачення й точне відображення результатів занять фізичними вправами. Мета дослідження – визначити найбільш ефективний підхід до оцінювання рухових досягнень студентів у процесі фізичного виховання. Окреслено основні підходи до моніторингу рухових досягнень у процесі занять фізичними вправами: нормативний, заснований на використанні порівняльних норм, та індивідуально зорієнтований, що базується визначенні належних норм рухових досягнень з урахуванням індивідуальних можливостей тих, хто займається. Показано низьку ефективність використання порівняльних середньовікових норм та доцільність розробки індивідуально орієнтованих методик оцінювання. Представлено суть та загальний алгоритм розробки та використання технології індивідуального оцінювання рухових досягнень студентів в умовах секційних занять за вибором, основною якої є визначення індивідуально доступних норм. Визначено, що така організація контролю рухової підготовленості базується на доступних і науково обґрунтованих критеріях, передбачає відмову від шаблонної оцінки, дозволяє оцінювати реальні рухові досягнення студентів з різними можливостями, об’єктивно визначати ефективність занять обраним видом рухової активності з позиції розвивального впливу. Зроблено висновок, що технологія оцінювання рухових досягнень студентів в умовах спортивних секцій за вибором, заснована на використанні подібних програм, є найкращим варіантом для педагогічного контролю здобувачів вищої освіти в сучасних умовах. uk
dc.description.abstract The article substantiates the need to provide objective pedagogical control of students in the process of physical education in the conditions of sports sections of free choice, since its main function is scientific design, prediction and accurate reflection of the results of physical exercises. The purpose of the research is to determine the most effective approach to assessing motor achievements of students in the process of physical education. The main approaches to monitoring motor achievements in the process of physical exercises are outlined: normative, based on the use of comparative norms, and individually oriented, based on determining the appropriate norms of motor achievements taking into account the individual capabilities of those who practice. The low efficiency of using comparative medieval norms and the expediency of developing individually oriented assessment methods are shown. The essence and general algorithm of development and use of the technology of individual assessment of motor achievements of students in the conditions of sectional elective classes are presented, the main part of which is the determination of individually accessible norms. It was determined that such an organization of control of motor readiness is based on available and scientifically based criteria, involves the rejection of template assessment, allows to evaluate the real motor achievements of students with different capabilities, and objectively determine the effectiveness of classes in the chosen type of motor activity from the standpoint of developmental influence. It was concluded that the technology for evaluating motor achievements of students in the conditions of optional sports sections, based on the use of similar programs, is the best option for pedagogical control of students of higher education in modern conditions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject педагогічний контроль uk
dc.subject спортивні секції за вибором uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject оцінювання рухових досягнень uk
dc.subject pedagogical control uk
dc.subject optional sports sections uk
dc.subject students uk
dc.subject physical education uk
dc.subject evaluation of motor achievements uk
dc.title Сучасний погляд на організацію педагогічного контролю студентів у процесі фізичного виховання uk
dc.title.alternative The modern view of the organization of pedagogical control of students in the physical education process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.011.3:796.12-057.875:378.1 (043.5)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.3К(162).26


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу