ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Тімець, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-11-20T10:52:55Z | |
dc.date.available | 2013-11-20T10:52:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Тімець, О. В. Місце географічної компоненти освітньої галузі “природознавство” у підготовці майбутніх учителів природничо-математичного напряму / О. В. Тімець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 237-242. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4066 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя природничо-математичного напряму (географії). Висувається думка про те, що першоосновою у визначенні змістового навантаження навчальних дисциплін для студентів, що у майбутньому викладатимуть у школі природознавство є видозміна ряду положень освітноьї галузі “Природознавство”. Обґрунтовується оновлення змісту географічної компоненти у даній освітній галузі. | ru_RU |
dc.description.abstract | This article discusses training of future teachers of natural- mathematical direction (geography). Pop up the idea that the fundamental principle in determining the semantic load of subjects for students in future be taught in school science is a modification of the provisions of number of educational sector “Natural”. Grounded update content geographical components in this area. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | освітня галузь “Природознавство” | ru_RU |
dc.subject | професійна підготовка | ru_RU |
dc.subject | майбутні учителі географії | ru_RU |
dc.subject | educational sector “Natural” | ru_RU |
dc.subject | professional training | ru_RU |
dc.subject | future teachers of geography | ru_RU |
dc.title | Місце географічної компоненти освітньої галузі “природознавство” у підготовці майбутніх учителів природничо-математичного напряму | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |