Сучасні цілі навчання молодших школярів визначаються необхідністю формування основ
інформаційної культури, передумовою якої є комп’ютерна грамотність. Інформаційна грамотність молодшого школяра є синтезом психофізіологічного, когнітивного, операційно-технологічного, емоційно-ціннісного, комунікативного компонентів, зміст яких визначається формуванням уявлення
про навколишній світ як про інформаційний простір; ціннісним ставленням до інформації; загальними уявленнями про базові поняття в області інформатики та практичної реалізації цих знань застосуванні; оволодінням комунікативними засобами при робот з інформацією. Виникає питання своєчасно підготувати людей до нових умов життя і професійної діяльності в високоавтоматизованого інформаційному середовищі, навчити їх самостійно діяти в цьому середовищі, ефективно використовувати її можливості і вміти захищатися від негативних впливів.
Today’s primary school children learning objectives defined by the need to develop the foundations of the information culture, a condition which is computer literacy. Information literacy is a synthesis of primary school children psychophysiological, cognitive, operational, technological, emotional, evaluative, communicative components, whose content is determined by the formation of ideas about the world as an
information space, value-attitude to information shared ideas about the basic concepts of computer science and practical implementation application of this knowledge, the mastery of communicative tools when
working with information. The question arises as to prepare a people to the new conditions of life and professional work in highly automated information environment, teach them to act independently in this environment, efficient use of its capabilities and be able to protect themselves from negative influences.