У навчальному посібнику окреслюється загальна проблематика такої дослідницької царини, як філософія освіти шляхом показу суперечливих філософських напрямків в її проблемному полі. Мета – систематизувати і узагальнити існуючі доробки з філософії освіти для їхнього використання в навчальному процесі. У посібнику розкриваються актуальні проблеми освіти в її філософській рефлексії, а саме: онтологічні, антропологічні, епістемологічні, аксіологічні, естетичні аспекти. Особлива увага приділяється гендерній освіті та освітньому менеджменту.
Книга адресується студентам, аспірантам, викладачам, всім, хто цікавиться філософією освіти.
In the book outlines the general problems of such research realm as philosophy of education by showing contradictory philosophical trends in its troubled field . Purpose - to organize and summarize existing portfolio of educational philosophy for their use in the classroom. The guide reveals the actual problems of education in its philosophical reflection, namely, ontological, anthropological, epistemological , axiological , aesthetic aspects. Particular attention is paid to gender education and educational management.
The book is addressed to students and teachers, to anyone interested in the philosophy of education.