У науковому дослідженні обґрунтовано соціально-педагогічну технологію медіаторства як технологію вирішення конфліктів між молодшими підлітками в загальноосвітньому навчальному закладі, охарактеризовано її специфіку та алгоритм. Сформульовано визначення соціально-педагогічної технології медіаторства у вирішенні конфліктів між молодшими підлітками: це – комплексна, об'єднуюча єдиною концепцією діяльність різних суб’єктів, спрямована на досягнення однієї мети; стандартний комплекс методично описаних і послідовно впроваджених дій і процедур, результатом яких є налагодження ефективної системи врегулювання конфліктів між підлітками шляхом використання конструктивної комунікації й аналізу конфліктної ситуації на засадах порозуміння та задоволення інтересів і потреб усіх учасників конфлікту.
In the scientific research substantiates the socio-pedagogical technology of mediation as a technology for resolving conflicts between younger teenagers in a school, describes its specificity and algorithm. The definition of social-pedagogical technology of mediation in solving conflicts between younger teenagers is formulated as complex, uniting by a single concept the activities of various subjects, aimed at achieving one goal; a standard set of methodically described and consistently implemented actions and procedures that result in the establishment of an effective system for resolving conflicts between younger teenagers through the use of constructive communication and analysis of the conflict situation on the basis of mutual understanding and satisfaction of the interests and needs of all parties of the conflict.