Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрощук, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-04-20T11:04:15Z
dc.date.available 2023-04-20T11:04:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Андрощук, Ольга Володимирівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія ; галузь знань 05 - соціальні та поведінкові науки (053 - психологія) / Андрощук Ольга Володимирівна ; наук. керівник Кузьменко Віра Ульянівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 240 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39930
dc.description.abstract На основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження показано вплив комп’ютерних ігор на розвиток творчих здібностей старших дошкільників, визначено теоретичні підходи до її вивчення, обґрунтовано критерії (творча легкість, творча оригінальність, творча гнучкість, творча продуктивність, творча уява), показники та рівні (дуже високий, високий, середній, низький, дуже низький) розвитку творчих здібностей старших дошкільників. Виявлено переважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників. Теоретично обґрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного застосування комп’ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників. Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор (циклічні, логічні, пригодницькі, стратегічні, покрокових стратегій), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей, доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти. Розроблено методичні рекомендації батькам, психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор. У результаті експериментальної роботи підтверджено ефективність запропонованої програми і доведено доцільність її використання в закладах дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract On the basis of theoretical analysis and empirical research, the influence of computer games on the development of creative abilities in senior preschool children by the means of computer games. The theoretical approaches for the study have been determined, the criteria (creative ease, creative originality, creative flexibility, creative productivity, creative imagination), indicators and levels (very high, high, average, low, very low) of development of creative skills in senior preschool children have been substantiated. The study has revealed the prevalence of middle and low levels of development and gender differences in the development of creative abilities in senior preschool children. The psychological and pedagogical conditions for the effective usage of computer games in order to develop the creative abilities in senior preschool children have been theoretically substantiated. The model of the program for the development of creative abilities in senior preschool children by the means of computer games (arcade, logical, adventure, strategy, turn-based strategy), selected according to the criteria of creative abilities has been developed and tested, and the efficiency and necessity of implementing the author's program in the practice of pre-school establishments have been proven. Methodical recommendations for parents, psychologists and employees of pre-school establishments regarding the development of creative abilities in senior preschool children by the means of computer games have been developed. As a result of experimental work, the effectiveness of the proposed program has been proved and the feasibility of its use in pre-school establishments for the children of the senior preschool age has been proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творчі здібності uk
dc.subject розвиток творчих здібностей uk
dc.subject критерії творчих здібностей uk
dc.subject комп’ютерні ігри uk
dc.subject старші дошкільники uk
dc.subject розвиток комп’ютерними іграми uk
dc.subject рівні розвитку творчих здібностей uk
dc.subject програма розвитку творчих здібностей комп’ютерними іграми uk
dc.subject creative abilities uk
dc.subject development of creative abilities uk
dc.subject criteria of creative abilities uk
dc.subject computer games uk
dc.subject senior preschoolers uk
dc.subject development of computer games uk
dc.subject level of development of creative abilities uk
dc.subject program of development of creative abilities of computer games uk
dc.title Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор uk
dc.title.alternative Development of creative abilities older preschoolers by means of computer games uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.2.015.31:004(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics