Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна спрямованість навчання математики як інтеграційна основа фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальчук, Майя Борисівна
dc.date.accessioned 2023-03-24T10:41:25Z
dc.date.available 2023-03-24T10:41:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ковальчук, Майя Борисівна. Професійна спрямованість навчання математики як інтеграційна основа фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Ковальчук Майя Борисівна ; наук. консультант Працьовитий Микола Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 584 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39513
dc.description.abstract У дисертації вперше науково обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей, розроблено концепцію та здійснено моделювання системи забезпечення професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей, виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які передбачають ефективне впровадження змодельованої системи. Розроблені навчально-методичні матеріали можуть бути використані для складання навчальних планів і освітніх програм, під час написання навчальних посібників і методичних рекомендацій для використання у процесі фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей. Матеріали дисертаційного дослідження слугуватимуть підґрунтям для подальших наукових розвідок з досліджуваної проблеми. uk
dc.description.abstract Scientifically justified theoretical and methodical principles of professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of the student of the engineering specialties , the concept is developed and the modeling of system of providing professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of engineering students giving the effective implementation of the simulated system is revealed in the dissertation for the first time. The developed educational and methodical materials can be used for drawing up a curricula and educational programs, during writing the textbooks and methodical recommendations for the use in the course of professional preparation of students of engineering specialties. The materials of the dissertation will serve as a basis for further scientific intelligence on the research problem. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійне спрямування uk
dc.subject професійне спрямування навчання математики uk
dc.subject заклади вищої технічної освіти uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject інтеграційна основа uk
dc.subject інженерні спеціальності uk
dc.subject алгоритм uk
dc.subject алгоритмічний припис uk
dc.subject алгоритмічна діяльність uk
dc.subject алгоритмічне мислення uk
dc.subject алгоритмічні вміння uk
dc.subject professional direction uk
dc.subject professional direction of teaching mathematics uk
dc.subject institutions of higher technical education uk
dc.subject professional training uk
dc.subject integration basis uk
dc.subject engineering specialties uk
dc.subject algorithm uk
dc.subject algorithmic prescription uk
dc.subject algorithmic activity uk
dc.subject algorithmic thinking uk
dc.subject algorithmic skills uk
dc.title Професійна спрямованість навчання математики як інтеграційна основа фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей uk
dc.title.alternative Professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of students` of engineering specialties professional training uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу