У дисертації вперше науково обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей, розроблено концепцію та здійснено моделювання системи забезпечення професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей, виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які передбачають ефективне впровадження змодельованої системи. Розроблені навчально-методичні матеріали можуть бути використані для складання навчальних планів і освітніх програм, під час написання навчальних посібників і методичних рекомендацій для використання у процесі фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей. Матеріали дисертаційного дослідження слугуватимуть підґрунтям для подальших наукових розвідок з досліджуваної проблеми.
Scientifically justified theoretical and methodical principles of professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of the student of the engineering specialties , the concept is developed and the modeling of system of providing professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of engineering students giving the effective implementation of the simulated system is revealed in the dissertation for the first time. The developed educational and methodical materials can be used for drawing up a curricula and educational programs, during writing the textbooks and methodical recommendations for the use in the course of professional preparation of students of engineering specialties. The materials of the dissertation will serve as a basis for further scientific intelligence on the research problem.