У статті представлено досвід провадження академічної доброчесності в роботі зі здобувачами освітнього сту-
пеня магістра у Комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. На
підставі аналізу нормативних документів, методичних рекомендацій для закладів вищої освіти з підтримки принципів
академічної доброчесності, останніх публікацій щодо особливостей дотримання академічної культури відстежено
чинники, що зумовлюють цілеспрямовану реалізацію академічної доброчесності в роботі зі здобувачами освітньо-
го ступеня магістра. Проаналізовано механізми впровадження академічної доброчесності в закладах вищої освіти
та реалізацію найбільш ефективних практик академічної доброчесності в освітній процес.
Авторами висвітлено систему забезпечення академічної доброчесності в Комунальному закладі «Харківська гума-
нітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, що є важливою складовою внутрішньої системи забезпечен-
ня якості освіти. Показано функціонування підрозділу із забезпечення якості освіти, комісії з питань етики та ака-
демічної доброчесності, перелічено пакет нормативних документів, що регулюють цей процес. Наведено приклади
інструментів контролю додержування академічної доброчесності.
Зосереджено увагу на напрямах діяльності кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього
менеджменту, шляхах підвищення культури академічної доброчесності членами кафедри та магістрантами. Про-
демонстровано реалізацію академічної доброчесності в освітньо-професійних програмах, науковій роботі з магі-
странтами, неформальній освіті. Підкреслено необхідність проведення постійного моніторингу для виявлення про-
блемних зон щодо розуміння питань етики та академічної доброчесності серед науково-педагогічних працівників
і магістрантів.
The article presents the experience of academic integrity in the work with applicants for a master's degree in the Municipal
Institution "Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy" of the Kharkiv Regional Council. The authors traced the factors
that determine the purposeful implementation of academic integrity in the work with applicants for a master's degree (based on
the analysis of regulatory documents, guidelines for higher education institutions to support the principles of academic integrity,
recent publications on the peculiarities of academic culture). The paper analyzes the mechanisms of implementation of academic
integrity in higher education institutions and the implementation of the most effective practices of academic integrity in
the educational process.
The authors highlight the system of ensuring academic integrity in the Municipal Establishment "Kharkiv Humanitarian-
Pedagogical Academy" Of Kharkiv Regional Council, which is an important component of the internal system of quality
assurance in education. The article shows the functioning of the unit for quality assurance of education, the commission on
ethics and academic integrity, lists a package of regulatory documents governing this process and provides examples of tools
for monitoring compliance with academic integrity.
The study focuses on the areas of activity of the Department of Pedagogy, Psychology, Primary Education and Educational
Management, ways to improve the culture of academic integrity by members of the department and master students. The authors
demonstrate the implementation of academic integrity in educational and professional programs, scientific work with master
students, non-formal education. The article emphasizes the need for continuous monitoring to identify problem areas in understanding
ethics and academic integrity among academic staff and undergraduates.