Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність майбутніх педагогів до партнерської взаємодії з батьками як важлива складова гуманізації дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Апрєлєва, І. В
dc.date.accessioned 2023-02-27T07:55:39Z
dc.date.available 2023-02-27T07:55:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Апрєлєва, І. В. Готовність майбутніх педагогів до партнерської взаємодії з батьками як важлива складова гуманізації дошкільної освіти / І. В. Апрєлєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 89. – С. 5-10. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.89.01 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39318
dc.description.abstract У статті розкрито окремі аспекти формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками. Автором визначено сутність таких понять: «партнерство», «взаємодія», «мотивація», «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «мовленнєвий етикет» Відзначено, що гуманізація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти вимагає оновлення системи роботи з батьками вихованців. Розкрито сутність проблем, з якими стикаються родини вихованців, перелічено вимоги, які ставлять до сімейного виховання у зв’язку з реалізацією принципів особистісно орієнтованого підходу в освіті. Виокремлено місце, яке займають батьки та педагоги закладу дошкільної освіти у системі освітньо-виховної діяльності. Названо основні принципи партнерської взаємодії між вихователями та родинами вихованців. Автором роз’яснено значення мотивації батьків до співпраці з педагогами. Описано традиційні та сучасні форми роботи з батьками вихованців, особливості їх проведення. Автором статті перелічено особистісні якості, якими повинен володіти сучасний вихователь закладу дошкільної освіти з метою створення умов для продуктивної партнерської взаємодії з батьками. Пояснено послідовність проведення роботи з сім’ями вихованців на основі педагогіки партнерства. Визначено, що здійснення партнерської взаємодії з батьками вимагає набуття майбутніми вихователями певними навичками та вміннями, провідними серед яких є комунікативні. Наголошено на важливості формування у здобувачів освіти основ мовленнєвого етикету. У результаті дослідження було зроблено висновок про необхідність впровадження технологій кооперативного навчання здобувачів педагогічної освіти для набуття навичок співробітництва, міжособистісного спілкування для здійснення партнерської взаємодії з родинами вихованців у майбутній фаховій діяльності. uk
dc.description.abstract The article discloses certain aspects of the formation of the readiness of future teachers of preschool education for partnership interaction with parents. The author defined the essence of the following concepts: "partnership", "interaction", "motivation", "reflection", "pedagogical reflection", "speech etiquette". The essence of the problems faced by families of foster children is revealed, the requirements placed on family education in connection with the implementation of the principles of a person-oriented approach in education are listed. The place occupied by parents and teachers of a preschool education institution in the system of educational activities is singled out. The main principles of partnership interaction between educators and families of pupils are named. The author explained the importance of motivating parents to cooperate with teachers. Traditional and modern forms of work with parents of pupils, features of their implementation are described. The author of the article lists the personal qualities that a modern preschool teacher should possess in order to create conditions for productive partnership interaction with parents. The sequence of work with families of foster children based on partnership pedagogy is explained. It was determined that the implementation of partnership interaction with parents requires future educators to acquire certain skills and abilities, the leading among which are communicative ones. Emphasis is placed on the importance of forming the basics of speech etiquette in students. As a result of the research, it was concluded that it is necessary to implement cooperative learning technologies for those who have acquired pedagogical education to acquire skills of cooperation, interpersonal communication for the implementation of partnership interaction with families of students in future professional activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject партнерство uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject педагогічна рефлексія uk
dc.subject консультація uk
dc.subject бесіда uk
dc.subject педагогічна реклама uk
dc.subject мовленнєвий етикет uk
dc.subject partnership uk
dc.subject interaction uk
dc.subject motivation uk
dc.subject reflection uk
dc.subject pedagogical reflection uk
dc.subject consultation uk
dc.subject conversation uk
dc.subject pedagogical advertising uk
dc.subject speech etiquette uk
dc.title Готовність майбутніх педагогів до партнерської взаємодії з батьками як важлива складова гуманізації дошкільної освіти uk
dc.title.alternative Readiness of future teachers to partnership interaction with parents as an important component of humanization of pre-school education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу