У статті розкрито окремі аспекти формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками. Автором визначено сутність таких понять: «партнерство», «взаємодія», «мотивація»,
«рефлексія», «педагогічна рефлексія», «мовленнєвий етикет» Відзначено, що гуманізація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти вимагає оновлення системи роботи з батьками вихованців. Розкрито сутність проблем, з якими стикаються родини вихованців, перелічено вимоги, які ставлять до сімейного виховання у зв’язку з реалізацією
принципів особистісно орієнтованого підходу в освіті. Виокремлено місце, яке займають батьки та педагоги закладу дошкільної освіти у системі освітньо-виховної діяльності. Названо основні принципи партнерської взаємодії між
вихователями та родинами вихованців. Автором роз’яснено значення мотивації батьків до співпраці з педагогами.
Описано традиційні та сучасні форми роботи з батьками вихованців, особливості їх проведення. Автором статті
перелічено особистісні якості, якими повинен володіти сучасний вихователь закладу дошкільної освіти з метою створення умов для продуктивної партнерської взаємодії з батьками. Пояснено послідовність проведення роботи з сім’ями
вихованців на основі педагогіки партнерства. Визначено, що здійснення партнерської взаємодії з батьками вимагає
набуття майбутніми вихователями певними навичками та вміннями, провідними серед яких є комунікативні. Наголошено на важливості формування у здобувачів освіти основ мовленнєвого етикету.
У результаті дослідження було зроблено висновок про необхідність впровадження технологій кооперативного
навчання здобувачів педагогічної освіти для набуття навичок співробітництва, міжособистісного спілкування для
здійснення партнерської взаємодії з родинами вихованців у майбутній фаховій діяльності.
The article discloses certain aspects of the formation of the readiness of future teachers of preschool education for partnership interaction with parents. The author defined the essence of the following concepts: "partnership", "interaction", "motivation", "reflection", "pedagogical reflection", "speech etiquette". The essence of the problems faced by families of foster children
is revealed, the requirements placed on family education in connection with the implementation of the principles of a person-oriented approach in education are listed. The place occupied by parents and teachers of a preschool education institution
in the system of educational activities is singled out. The main principles of partnership interaction between educators and families of pupils are named. The author explained the importance of motivating parents to cooperate with teachers. Traditional
and modern forms of work with parents of pupils, features of their implementation are described. The author of the article lists
the personal qualities that a modern preschool teacher should possess in order to create conditions for productive partnership
interaction with parents. The sequence of work with families of foster children based on partnership pedagogy is explained.
It was determined that the implementation of partnership interaction with parents requires future educators to acquire certain skills and abilities, the leading among which are communicative ones. Emphasis is placed on the importance of forming
the basics of speech etiquette in students.
As a result of the research, it was concluded that it is necessary to implement cooperative learning technologies for those
who have acquired pedagogical education to acquire skills of cooperation, interpersonal communication for the implementation
of partnership interaction with families of students in future professional activities.