Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх вихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення та активізації словника

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іщенко, Л. В.
dc.date.accessioned 2023-02-22T11:27:32Z
dc.date.available 2023-02-22T11:27:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Іщенко, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення та активізації словника / Л. В. Іщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 90. – С. 57-61. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.90.12 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39273
dc.description.abstract У статті розкрито підготовку педагогів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Метою статті є розкриття особливостей процесу підготовки майбутніх вихователів до організації діяльності з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення і активізації словника. Виокремлено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення і активізації словника: позитивна мотивація студентів до розвитку творчих здібностей дітей засобами збагачення і активізації словника; практична підготовленість до майбутньої професійної діяльності з розвитку творчих здібностей дітей засобами збагачення і активізації словника. З’ясовано, що збагачення словника дітей сприяє загальному мовленнєвому розвитку та розвитку мовленнєвої творчості дітей. Розкрито потенційні можливості розвитку словника дітей для розвитку їх творчих здібностей. Ефективними формами організації процесу підготовки майбутніх вихователів до розвитку творчих здібностей дітей засобами збагачення і активізації словника визнані: нетрадиційні види лекцій (проблемна лекція, лекція-провокація, бінарна лекція, лекція-конференція, лекція-діалог, лекція з помилками, відеолекція, інтерактивна лекція). Висновок. З’ясовано, що збагачення словника дітей сприяє загальному мовленнєвому розвитку та розвитку мовленнєвих творчих здібностей дітей. Ефективність підготовки майбутнього вихователя до розвитку творчих здібностей дітей засобами збагачення і активізації словника суттєво підвищиться завдяки обґрунтуванню, розробленню її теоретичних і методичних засад та практичній реалізації професійної підготовки у вищому навчальному закладі. uk
dc.description.abstract The article describes the preparation of teachers for the development of creative abilities of preschool children. The purpose of the article is to reveal the peculiarities of the process of preparing future specialists for the organization of activities for the development of creative abilities of preschool children by means of vocabulary enrichment and activation. Pedagogical conditions for training future educators to develop the creative abilities of preschool children by means of vocabulary enrichment and activation are highlighted: positive motivation of students to develop children’s creative abilities by means of vocabulary enrichment and activation; practical preparation for future professional activities for the development of children’s creative abilities by means of vocabulary enrichment and activation. It was found that enriching children’s vocabulary contributes to the general speech development and development of children’s speech creativity. The potential opportunities for the development of children’s vocabulary for the development of their creative abilities are revealed. The following non-traditional types of lectures (problem lecture, provocation lecture, binary lecture, lecture-conference, lecture-dialogue, lecture with errors, video lecture, interactive lecture). are recognized as effective forms of organizing the process of preparing future educators for the development of children’s creative abilities by means of vocabulary enrichment and activation. Conclusion. It was found that enriching children’s vocabulary contributes to the general speech development and the development of children’s creative speech abilities. The effectiveness of preparing the future educator for the development of children’s creative abilities by means of vocabulary enrichment and activation will significantly increase thanks to the justification, development of its theoretical and methodological foundations and practical implementation of professional training in a higher educational institution. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject творчі здібності uk
dc.subject розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку uk
dc.subject підготовка майбутніх вихователів uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject збагачення і активізація словника uk
dc.subject creative abilities uk
dc.subject development of creative abilities of preschool children uk
dc.subject training of future teachers uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject vocabulary enrichment and activation uk
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення та активізації словника uk
dc.title.alternative Preparation of future educators for the development of creative skills of preschool children by means of vocabulary enrichment and activation uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу