ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шарова, Т. М. | |
dc.contributor.author | Кремінський, Б. Г. | |
dc.contributor.author | Мистюк, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-14T11:53:48Z | |
dc.date.available | 2023-02-14T11:53:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шарова, Т. М. Робота з обдарованою молоддю: збереження європейських цінностей в умовах воєнного стану / Т. М. Шарова, Б. Г. Кремінський, С. П. Мистюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Спецвипуск. Том 2. – С. 175-180. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.2.33 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39187 | |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на потребі узгодження абсолютних цінностей, розкриття культурних традицій, популяризації української мови як державної. У цьому контексті вартує уваги дослідження європейських цінностей сучасної молоді, що спонукає до проведення досліджень в умовах воєнного стану в Україні. Основою цінностей Європейського Союзу є права та свобода кожного громадянина. Без сумніву, сьогодні Україна твердо переконана в тому, що вона самостійна та незалежна, а українці заслуговують на свободу та вільні права громадян своєї держави. Європеїзація української освіти спонукає виявляти обдаровану молодь, допомагати їй розкривати власні здібності та бути активними учасниками освітнього процесу. Причому маємо потребу акцентувати увагу на здобувачах освіти різних вікових категорій, що сприятиме формуванню у них європейських цінностей, починаючи з початкової школи і завершуючи здобуттям вищої освіти в університетах. Акцентуємо увагу на тому, що здібності до певних видів діяльності мають не всі діти. Здебільшого обдарована молодь відрізняється своєрідними творчими підходами до вирішення різноманітних проблем, нестандартним мисленням. Виявляти такі здібності доречніше ще на рівні початкової школи. Важливим моментом роботи з обдарованими є розуміння чіткого алгоритму діяльності. Поетапність кожного конкурсу, олімпіади, турнірні змагання тощо вимагають від здобувачів освіти, вчителів та батьків розуміння часових меж та результатів роботи. Сьогодні можливими дієвими системами комунікації з обдарованою молоддю є різноманітні соціальні мережі, форуми на платформах та системи відеозв’язку. Однак важливо розуміти, що на будь-якому етапі комунікації треба усувати проблему навчальної мотивації. | uk |
dc.description.abstract | The article emphasizes the need to harmonize absolute values, reveal cultural traditions, and popularize the Ukrainian language as the state language. In this context, it is worth paying attention to the study of European values of modern youth, which prompts to conduct research in the conditions of martial law in Ukraine. The basis of the values of the European Union is the rights and freedom of every citizen. Undoubtedly, today Ukraine is firmly convinced that it is self-sufficient and independent, and Ukrainians deserve the freedom and free rights of citizens of their state. The Europeanization of Ukrainian education encourages identifying gifted youth and helping them to reveal their own abilities and be active participants in the educational process. Moreover, we need to focus attention on education seekers of different age categories, which will contribute to the formation of European values in them, starting from primary school, and ending with obtaining higher education at universities. We emphasize the fact that not all children have the ability for certain types of activities. For the most part, gifted youth are distinguished by original creative approaches to solving various problems, non-standard thinking. It is more appropriate to reveal such abilities at the elementary school level. An important point when working with the gifted understands a clear algorithm for working with them. The phased natures of each competition, Olympiads, tournament competitions, etc. require students, teachers and parents to understand the time limits and results of the work. Today, various social networks, forums on platforms and video communication systems are possible effective systems of communication with gifted youth. However, it is important to understand that at any stage of communication, the problem of educational motivation must be eliminated. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | європеїзація | uk |
dc.subject | культурні цінності | uk |
dc.subject | самобутність | uk |
dc.subject | національний досвід | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | процес євроінтеграції | uk |
dc.subject | Europeanization | uk |
dc.subject | cultural values | uk |
dc.subject | identity | uk |
dc.subject | national experience | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | the process of European integration | uk |
dc.title | Робота з обдарованою молоддю: збереження європейських цінностей в умовах воєнного стану | uk |
dc.title.alternative | Working with gifted youth: preservation of European values in the conditions of martial law | uk |
dc.type | Article | uk |