Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Імерсивні технології модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сова, М. О.
dc.contributor.author Дєніжна, С. О.
dc.date.accessioned 2023-02-14T11:12:46Z
dc.date.available 2023-02-14T11:12:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сова, М. О. Імерсивні технології модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції / М. О. Сова, С. О. Дєніжна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Спецвипуск. Том 2. – С. 130-136. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.2.25 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39174
dc.description.abstract У статті обгрунтовується актуальність дослідження проблеми використання імерсивних технологій, що зумовлено соціально-економічними та технологічними трансформаціями, необхідністю впровадження європейських цінностей в систему вітчизняної освіти та потребою модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції. Мета статті полягає в розкритті особливостей імерсивних технологій та їх практичного використання як інструментів модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції. У змісті статті здійснюється аналіз результатів опитування здобувачів щодо педагогічної цінності імерсивних технологій, утолчнюється їх визначення, розгядаються характеристики, класифікація і дидактичний потенціал. Висвітлюються особливості застосування імерсивних технологій в освітньому процесі як засобів євроінтеграції. Характеризуються технології віртуальної та доповненої реальності: технологія просторового картинування, розглянута на прикладі віртуалізації історичної спадщини європейських країн; AR-додатки як програмне забезпечення зарубіжних і вітчизняних розробників для модернізації освітнього процесу в доповненій реальності; VR/AR хакатон – змагальна форма організації освітнього процесу для практичнного закріплення набутих знань і умінь у віртуальній та доповненій реальності. Наголошується на діяльності віртуальних лабораторій як центрів створення віртуального освітнього простору. У висновках підкреслюються значущість імерсивних технологій як дієвого інструментарію модернізації освітнього процесу. Доводиться, що використання імерсивних технологій сприяє: зануренню (імерсії) у віртуальну та доповнену реальність; візуалізації в ній складних об’єктів пізнання, їх створенню у різних просторово-часових вимірах; академічній та професійній мобільності як умовам інтеграції в європейський освітній простір. uk
dc.description.abstract The article substantiates the relevance of the study of the problem of the use of immersive technologies, which is caused by socio-economic and technological transformations, the need to introduce European values into the national education system, and the need to modernize the educational process in the context of European integration. The purpose of the article is to reveal the features of immersive technologies and their practical use as tools for the modernization of the educational process in the context of European integration. In the content of the article, the results of the survey of applicants regarding the pedagogical value of immersive technologies are analyzed, their definition is clarified, their characteristics, classification and didactic potential are unraveled. The peculiarities of using immersive technologies in the educational process as a means of European integration are highlighted. Technologies of virtual and augmented reality are characterized: the technology of spatial painting, considered on the example of virtualization of the historical heritage of European countries; AR applications as software of foreign and domestic developers to modernize the educational process in augmented reality; VR/AR hackathon is a competitive form of organizing the educational process for practical consolidation of acquired knowledge and skills in virtual and augmented reality. Emphasis is placed on the activity of virtual laboratories as centers for the creation of a virtual educational space. The conclusions emphasize the importance of immersive technologies as an effective tool for modernizing the educational process. It is proven that the use of immersive technologies contributes to: immersion (immersion) in virtual and augmented reality; visualization of complex objects of knowledge in it, their creation in different space-time dimensions; academic and professional mobility as conditions for integration into the European educational space. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject імерсія uk
dc.subject імерсивні технології uk
dc.subject технології віртуальної реальності uk
dc.subject технології доповненої реальності uk
dc.subject immersion uk
dc.subject immersive technologies uk
dc.subject virtual reality technologies uk
dc.subject augmented reality technologies uk
dc.title Імерсивні технології модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції uk
dc.title.alternative Immersive technologies of modernization of the educational process in the context of European integration uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу