Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Про деякі аспекти білінгвального навчання в технічному виші в контексті євроінтеграції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сніжко, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-02-14T11:03:50Z
dc.date.available 2023-02-14T11:03:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сніжко, Н. В. Про деякі аспекти білінгвального навчання в технічному виші в контексті євроінтеграції / Н. В. Сніжко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Спецвипуск. Том 2. – С. 125-129. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.2.24 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39171
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості білінгвального (двомовного) навчання в технічному університеті як одного зі складників євроінтеграційних процесів у сучасній освіті. Зазначено, що глобалізація у сферах міжнародної ділової та наукової співпраці, інтегрування українських університетів у міжнародний науково-освітній простір призводять до необхідності підготовки фахівців, які знають офіційну мову спілкування в діловому та науковому світі, зокрема англійську. Із цією метою в багатьох університетах базові курси читають англійською мовою. Підкреслено необхідність створення предметно орієнтованих дидактичних моделей, в яких іноземна мова є засобом вивчення різних предметних галузей. Обґрунтовується вибір математики як такої сфери. Висвітлюються питання, пов’язані з викладанням вищої математики англійською мовою для україномовних студентів інженерно-технічних спеціальностей. Сформульовані найпоширеніші конкретні проблеми, що постають перед викладачами курсу вищої математики під час викладання англійською мовою, а також можливі шляхи їх подолання. Особлива увага приділена відмінностям у підходах до викладання вищої математики в Україні та за кордоном. Підкреслюється необхідність створення відповідних методичних посібників, де поєднувались би принципи нашої і європейської математичної освіти. Також у роботі розглядаються аспекти білінгвального навчання, пов’язані з інформатизацією освіти та специфікою англійської математичної мови (виникає необхідність написання статей, анотацій, рефератів, а також спілкування з англомовними колегами). Звертається увага на переваги навчання англійською мовою та перспективи, які у зв’язку з цим відкриваються перед студентами в контексті євроінтеграційних процесів. uk
dc.description.abstract The article considers the peculiarities of bilingual education at a technical university as one of the components of Euro-pean integration processes in modern education. It is certain that globalization in the field of international business and scientific cooperation, Ukrainian universities’ integration into the international scientific and educational space result in training specialists to know the official languages of business and scientific communication, including English. Therefore, basic courses are taught in English at many universities. The need to create subject-oriented didactic models in which a foreign language acts as a means of studying various subject areas is emphasized. The choice of mathematics as such a field is justified. The author covers issues related to teaching higher mathematics in English for Ukrainian-speaking students of engineering and technical specialities. It also outlines the most common specific problems teachers of higher mathematics face when teaching English, as well as possible ways to overcome these problems. Special attention is paid to differences in approaches to teaching higher mathematics in Ukraine and abroad. The need to create appropriate methodical manuals, which would combine the principles of our and European mathematics education, is emphasized. The work also considers aspects of bilingual education related to the informatization of education and the specifics of the English mathematical language (since there is a need to write articles, annotations, abstracts, as well as communication with English-speaking colleagues). The article also draws attention to the benefits of learning English and the prospects that open up to students in this regard in the context of European integration processes. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject вища математика uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject іншомовна освіта uk
dc.subject білінгвальна освіта uk
dc.subject модель білінгвального навчання uk
dc.subject предметно-орієнтовані дидактичні моделі uk
dc.subject академічна мобільність uk
dc.subject математичні терміни uk
dc.subject глосарій uk
dc.subject higher mathematics uk
dc.subject foreign language uk
dc.subject foreign language education uk
dc.subject bilingual education uk
dc.subject model of bilingual education uk
dc.subject subject-oriented didactic models uk
dc.subject academic mobility uk
dc.subject mathematical terms uk
dc.subject communication uk
dc.subject glossary uk
dc.title Про деякі аспекти білінгвального навчання в технічному виші в контексті євроінтеграції uk
dc.title.alternative About some aspects of bilingual education in the technical higher school in the context of European integration uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу