Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теoретичні аспекти рoзвитку критичнoгo милення учнів середньoї та старшoї шкoли

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парипса, В. Г.
dc.date.accessioned 2022-12-08T14:05:24Z
dc.date.available 2022-12-08T14:05:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Парипса, В. Г. Теoретичні аспекти рoзвитку критичнoгo милення учнів середньoї та старшoї шкoли / В. Г. Парипса // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 117-120. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38517
dc.description.abstract стаття актуалізує питання розвитку критичного мислення через висвітлення теоретичних аспектів та як саме його можна вдосконалювати та застосовувати дітям. Низький рівень розвитку критичного мислення в умовах XXI століття є неприпустимим для цивілізованої європейської країни. Зазначаються аргументи, чому саме в школі є користь критичного мислення. uk
dc.description.abstract the article actualizes the issue of critical thinking development by highlighting theoretical aspects and how it can be improved and applied to children. The low level of development of critical thinking in the conditions of the XXI century is unacceptable for a civilized European country. Arguments are noted why critical thinking is useful in school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.title Теoретичні аспекти рoзвитку критичнoгo милення учнів середньoї та старшoї шкoли uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу