ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Парипса, В. Г.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-12-08T14:05:24Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T14:05:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Парипса, В. Г. Теoретичні аспекти рoзвитку критичнoгo милення учнів середньoї та старшoї шкoли / В. Г. Парипса // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 117-120. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38517 | |
dc.description.abstract | стаття актуалізує питання розвитку критичного мислення через висвітлення теоретичних аспектів та як саме його можна вдосконалювати та застосовувати дітям. Низький рівень розвитку критичного мислення в умовах XXI століття є неприпустимим для цивілізованої європейської країни. Зазначаються аргументи, чому саме в школі є користь критичного мислення. | uk |
dc.description.abstract | the article actualizes the issue of critical thinking development by highlighting theoretical aspects and how it can be improved and applied to children. The low level of development of critical thinking in the conditions of the XXI century is unacceptable for a civilized European country. Arguments are noted why critical thinking is useful in school. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.title | Теoретичні аспекти рoзвитку критичнoгo милення учнів середньoї та старшoї шкoли | uk |
dc.type | Article | uk |